HBO Max erbjuder "rabatt livet ut" – 44,50 kronor i månaden

Permalänk
Medlem

Hittar inte appen på min LG B6? Har HBO Nordic , när jag öppnar den kommer det bara upp att appen inte e aktuell längre o jag bör ladda ner HBO max med en länk men sen står det att appen ej Hittas i LG store?? Är min 4 år gamla TV för gammal för en app herregud

Edit

The HBO Max app is available on the following LG models: LG OLED TVs, LG QNED Mini LED TVs and LG NanoCell TVs from model years 2018-2021 via webOS 4.0 and higher

Vilket skämt......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ykalon:

Just den här månaden blev HBO dyrare för mig, betalade 109 kronor förra veckan för abonnemanget, plus 44.50 idag då.. Men jag sparar in det på nån månad

Det blir likadant för min del 😁

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Medlem

Hur ser jag bäst på min dator med win 10?
Edge funkade inte. Hittar ingen app. Microsoft store har bara en app till xbox.
Firefox?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Tack för tipset.

Perfekt nu när man är sjukskriven i tre veckor efter en bukoperation, och känns som man har kollat igenom utbudet på Netflix redan ☺️

Har du sett Silicon Valley? Annars är det dags!

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pugilisten:

Har du sett Silicon Valley? Annars är det dags!

Så sant.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Jag gjorde så. Funkade för mig iaf. Fick 50% erbjudandet.

Hur sjutton tar man bort sitt konto? Har grävt i FAQ och andra undersidor men hittar inget. Kan bara avbryta nuvarande prenumeration, men då får man inte nya erbjudandet såvida man inte kör på en ny mail. Antar på det du skrev att du använde samma mail?

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikodemous:

Det blir likadant för min del 😁

Kom ihåg att avsluta ditt gamla konto. Jag loggade in med det och såg att det fortfarande var aktivt. Vill ju inte betala 150% varje månad lol

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Hur sjutton tar man bort sitt konto? Har grävt i FAQ och andra undersidor men hittar inget. Kan bara avbryta nuvarande prenumeration, men då får man inte nya erbjudandet såvida man inte kör på en ny mail. Antar på det du skrev att du använde samma mail?

Om du har gmail så har du obegränsade antal epostadresser, allt skickas till samma inkorg. Lägg bara till +hbo eller vad som helst precis före @gmail.com. Avsluta ditt nuvarande abonemmang så att du inte blir dubbelt fakturerad nästa månad.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ykalon:

Om du har gmail så har du obegränsade antal epostadresser, allt skickas till samma inkorg. Lägg bara till +hbo eller vad som helst precis före @gmail.com. Avsluta ditt nuvarande abonemmang så att du inte blir dubbelt fakturerad nästa månad.

Jo, det känner jag till. Funkar bra att stoppa in en punkt på valfritt ställe också, ex mailadress@gmail = mail.adress@gmail. Men på Undac lät det som att det gick att använda precis samma mail.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dyyb:

Hittar inte appen på min LG B6? Har HBO Nordic , när jag öppnar den kommer det bara upp att appen inte e aktuell längre o jag bör ladda ner HBO max med en länk men sen står det att appen ej Hittas i LG store?? Är min 4 år gamla TV för gammal för en app herregud

Edit

The HBO Max app is available on the following LG models: LG OLED TVs, LG QNED Mini LED TVs and LG NanoCell TVs from model years 2018-2021 via webOS 4.0 and higher

Vilket skämt......

Ja LG har väl fått mycket kritiknför att inte uppdatera sina tv apparater mer än ett par år.

Permalänk
Medlem

Blev att teckna abonnemang och kanske äntligen se GOT tillslut iaf

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem

Perfekt tillfälle att prova på HBO Max utbud, även om jag just nu surfar i andra streamingvatten i mitt rullande schema.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dyyb:

Hittar inte appen på min LG B6? Har HBO Nordic , när jag öppnar den kommer det bara upp att appen inte e aktuell längre o jag bör ladda ner HBO max med en länk men sen står det att appen ej Hittas i LG store?? Är min 4 år gamla TV för gammal för en app herregud

Edit

The HBO Max app is available on the following LG models: LG OLED TVs, LG QNED Mini LED TVs and LG NanoCell TVs from model years 2018-2021 via webOS 4.0 and higher

Vilket skämt......

Det suger men din tv har inbyggd Chromecast va? Så kan man lösa det den vägen istället

Permalänk

Jahopp, då får jag väl bara ha HBO Max en av tre månader i snitt framöver, så sparar jag ändå mer på det!
Skämtåsido jag kollar knappt på streamade serier eller film så jag är inte målgruppen för det här.

Får se om jag passar på, om det finns något intressant, och betalar en månad eller två.

Permalänk
Medlem

Tack för tipset. Jag använde bara en annan mejl och skapade ett nytt konto 👍

Visa signatur

9600k 1070gtx define s2

Permalänk
Medlem

@Undac
Kan du inte förklara hur du tog bort kontot?

Permalänk
Medlem

Bra erbjudande. Men kommer inte hoppa på för HBO ingår i vårt kabeltv-abbonemang.... Ska tipsa polaren dock.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

HBO har faktiskt en hel del bra grejor.

Sopranos, The Wire, Entourage och The Walking Dead för att nämna några.

Jag är en sådan där som servrar sig själv men nappade ändå. Well played HBO.

Visa signatur

Citera för svar :)

Permalänk
Medlem

Har video kvalitén förbättrats mot HBO nordic?

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Funka inte för mig, får "något gick fel" bara

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pugilisten:

Har du sett Silicon Valley? Annars är det dags!

Jo den har jag sett, men kan kollas på en gång till, riktigt härlig serie.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Mycket bättre än HBO Nordic. 4K Dolby Vision tackar man för. Och upscaled 1080p på Shield. Fast texten ligger lite väl högt på Shield TV. Storlek går att ändra men inte vart den ska ligga.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

Jag frågar igen.

Hur ser jag bäst på min dator med win 10?
Edge funkade inte. Hittar ingen app. Microsoft store har bara en app till xbox.
Firefox?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Någon annan som har problem med att undertexten inte är centrerad? grymt störande... Gäller på tv:n inte mobilen

Permalänk
Medlem

Detta lockar till att stanna kvar som prenumerant även efter att du har slutat titta, för att du kanske kommer börja igen sen. Den cyniska i mig ser det som ett sätt att lura folk att betala för något de inte vill ha.

Nä tack. Det är fortfarande billigare att aktivera kontot när du vill se på deras utbud, och sen stänga av det när du har tittat klart.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av SuperNova:

@Undac
Kan du inte förklara hur du tog bort kontot?

Jag avregistrerade mig bara. Alltså avslutade min prenumeration. Men inte idag alltså, mitt abonnemang köpte ut för någon vecka sedan.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Strömmings kvalitén är ju under all kritik, max på dvd nivå (om äns det) och verkar inte kunna ändras manuellt?

edit ok via casting från mobilen. Antar att det är webbläsar drm som är i farten. (chrome, win 10)

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Jag avregistrerade mig bara. Alltså avslutade min prenumeration. Men inte idag alltså, mitt abonnemang köpte ut för någon vecka sedan.

Jaha, så ingen aktiv prenumeration MEN kontot finns kvar i den mening att du kan logga in på det typ?

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av SuperNova:

Jaha, så ingen aktiv prenumeration MEN kontot finns kvar i den mening att du kan logga in på det typ?

Det vet jag faktiskt inte. Jag fick registrera mig på nytt nu. Trots att jag använde samma email som jag tidigare hade på Nordic.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Jag frågar igen.

Hur ser jag bäst på min dator med win 10?
Edge funkade inte. Hittar ingen app. Microsoft store har bara en app till xbox.
Firefox?

Funkar fint i Chrome med Windows 10. Synd att textningen ligger nästan på halva bilden.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]