Samsung galaxy watch 4 BT 40mm

Permalänk

Samsung galaxy watch 4 BT 40mm

Aldrig haft en smartwatch men då min sambo tyckte att hennes smartwatch var en av de bästa teknikprylar hon ägt tänkte jag ge det ett försök. Har testat ett par månader men de funktioner jag använder mest är alarm och tidtagning och då kan jag lika gärna ha en gammal casio. Hur många steg jag går och att jag sover för lite behöver jag inte veta.

Alltså en Samsung Galaxy Watch4 40mm blåtand-edition (inget eget simkort)

Inköpt på releasedagen på netonnet (kvitto finns).

Fungerar finfint, har minimal slitning på boetten kl 8 och kl 12, svårt att ta kort på då det pga ljusreflektioner. Om man förstorar upp "huvudbilden" så går det att se två små prickar på boettet kl 12 så knappt något som syns och absolut inget som påverkar funktionen.

Nypris 2800 på netonet just nu. Pris 2000 eller högstbjudande, som vanligt bestämmer jag själv vem jag vill sälja till. Fraktsätt eller avhämtning efter överenskommelse. Skickas i originalförpackning med såklart följer laddenhet med. Köpare står för frakt.

Frågor eller bud? Kör på!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"

Permalänk
Medlem

Då börjar jag med 1500kr +frakt.

Permalänk
Skrivet av Baxtex:

Då börjar jag med 1500kr +frakt.

Noterat.

Justerade pris till 1700 ( står 2000 kr i annonsen). Får jag inga fler bud än 1500 ska jag överlägga lite med mig själv hur jag vill göra.

Sätter slutdatum torsdag 4/11 kl 23:59

Mvh och trevlig helg!

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"