Permalänk

Köper ditt 3060!

Köper ditt 3060 för 5000kr om det är en OK kylare med minst 2 fläktar (1 fläkt 4500kr).

Priset är fast men jag står för frakten om det behöver skickas. Kan även hämta i Göteborgs-trakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

LHR eller non LHR?
Begagnat eller nytt? Om begagnat - får det ha minats på?

Permalänk
Skrivet av Red Onion:

LHR eller non LHR?
Begagnat eller nytt? Om begagnat - får det ha minats på?

Spelar ingen roll.

Permalänk
Skrivet av Red Onion:

LHR eller non LHR?
Begagnat eller nytt? Om begagnat - får det ha minats på?

har du något du vill sälja?

Permalänk
Medlem

Jag har ett gäng 3060 som bara ligger i en låda och samlar damm sedan ett halvår tillbaka, men jag insåg inte att de var så värdefulla! Ska reka marknaden, återkommer om jag vill sälja för utsatt pris.

Permalänk
Medlem

Webhallen har en jäkla massa 3060 LHR för ca 5500:-

Permalänk

Har en 3060ti MSI Ventus som är den första modellen med två st strömuttag istället för en 8pin som de sedan gick över till. Denna är inte heller LHR. Införskaffad hösten 2020 från komplett.

Kommer önska ha högre pris för den än, men tänkte lämna lite info här ifall du är intresserad

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Skrivet av Pellefant:

Har en 3060ti MSI Ventus som är den första modellen med två st strömuttag istället för en 8pin som de sedan gick över till. Denna är inte heller LHR. Införskaffad hösten 2020 från komplett.

Kommer önska ha högre pris för den än, men tänkte lämna lite info här ifall du är intresserad

hör av dig om du ändrar dig gällande priset, jag betalar 5k för ett 3060