Enkel laptop för cirka 1000kr sökes

Permalänk
Medlem

Enkel laptop för cirka 1000kr sökes

Min svåger är på jakt efter en laptop med Windows, som kan användas för surfande och Office. Den får gärna ha en SSD och kosta max cirka 1000kr. Har ni något sådant som ligger och dammar får ni gärna säga till. Han har säkert inget emot att åka till Uppsala, Västerås eller Stockholm om frakt inte kan lösas.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag tror jag har en sådan liggandes hemma. i5a med 8gb RAM (ca 7-8 år gammal) om jag inte minns fel. Har uppgraderat den med SSD och bytte batteriet för ca 2 år sen, så det fungerar. Inget Windows på den (Linux), men det kanske går lösa med https://www.gamekeys.se/produkt/windows-10-home-retail/ för 150 kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fsmedberg:

Jag tror jag har en sådan liggandes hemma. i5a med 8gb RAM (ca 7-8 år gammal) om jag inte minns fel. Har uppgraderat den med SSD och bytte batteriet för ca 2 år sen, så det fungerar. Inget Windows på den (Linux), men det kanske går lösa med https://www.gamekeys.se/produkt/windows-10-home-retail/ för 150 kr?

Har du någon modellbeteckning på datorn? Storlek och upplösning på skärmen?

Permalänk
Medlem

Jag har några stycken som du kan välja mellan. Dock så saknar några batteri. Skriv tillbaka om du är intresserad kan jag återkomma med modell nummer osv

Permalänk

Jag har en HP 250 G3. I3 4Gb ram och 120Gb SSD. Datorn är 15,6tum. Fint skick. Laddare ingår.

Skicka ett sms till 0737819131. Ibland är jag inaktiv på Swec.

Permalänk
Medlem

Har du avslutat den här annonsen? Vore bra med respons så man vet om man skall söka en annan köpare.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Har du avslutat den här annonsen? Vore bra med respons så man vet om man skall söka en annan köpare.

Hej och ursäkta mig. Ditt förslag är som sagt det mest intressanta hittills och jag bad svågern kontakta dig via PM. Det hade han tydligen inte gjort, men du borde få ett meddelande inom de närmaste minuterna. Tack så länge

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad