Thrustmaster T300RS GT Edition, Thrustmaster TH8A Shifter, Playseat Challenge

Permalänk
Medlem

Thrustmaster T300RS GT Edition, Thrustmaster TH8A Shifter, Playseat Challenge

Säljer nu min ”simrig” då jag tyvärr inte har tid för det längre och det blivit stående senaste månaderna med nån timmes spelande. Allt köptes i april och är i bra skick.

Thrustmaster T300RS GT Edition: 2400kr eller högst bud, kvitto med garanti från Inet finns.

Thrustmaster TH8A Shifter: 1000kr eller högst bud. Kvitto med garanti från Power.se

Playseat Challenge: 1000kr eller högst bud.

Endast hämtning som gäller. Bud på hela paketet prioriteras!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Thrustmaster T300RS GT Edition - 1800 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

Thrustmaster T300RS GT Edition - 1800 kr + frakt

Som jag skrev i annonsen, endast hämtning. Tyvärr.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wescan:

Som jag skrev i annonsen, endast hämtning. Tyvärr.

Ahhh sorry, hade missat det. Tack för info, hör av dig om du ändrar dig!

Permalänk

Tjo! Om du ändrar dig gällande frakt så är jag intresserad av spaken 😎

Permalänk
Inaktiv

Lägger till ett till bud med bensinpengar inräknat från mitt håll

Thrustmaster T300RS GT Edition + Thrustmaster TH8A Shifter - 2600kr, hämtar

Permalänk
Medlem

Befinner mig runt Stockholm precis innan jul så är det inte sålt tills dess kan jag tänka mig buda 2500kr för thrusmaster T300RS GT utan Växelspaken

Permalänk
Medlem
Skrivet av SonnyTheSwede:

Tjo! Om du ändrar dig gällande frakt så är jag intresserad av spaken 😎

Växelspaken är nog det enda jag skulle kunna tänka mig skicka då jag har originalkartong kvar och paketet inte blir så stort. Får jag ratten såld så kan det va ett alternativ faktiskt.

Skrivet av anon265474:

Lägger till ett till bud med bensinpengar inräknat från mitt håll

Thrustmaster T300RS GT Edition + Thrustmaster TH8A Shifter - 2600kr, hämtar

För lågt för vad jag är villig att släppa det för tyvärr.

Skrivet av kristerP:

Befinner mig runt Stockholm precis innan jul så är det inte sålt tills dess kan jag tänka mig buda 2500kr för thrusmaster T300RS GT utan Växelspaken

Har den inte blivit såld innan dess så absolut

Permalänk
Inaktiv

@Wescan 2900 för båda då; hämtar

Permalänk

Kanon 👍 Bara höjts till! Snabb bet 😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

@Wescan 2900 för båda då; hämtar

Förlåt för sent svar! Men fortfarande för lågt för vad jag är villig att släppa det för. 3200kr vill jag inte gå under för båda

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wescan:

Förlåt för sent svar! Men fortfarande för lågt för vad jag är villig att släppa det för. 3200kr vill jag inte gå under för båda

Ok, lite för dyrt för mig då så jag passar. Vad vill du ha för endast ratten då?

Permalänk
Medlem

kan du skicka spak o ratt till stockholm för 3400? Jag tar frakten och det är inte så dumt att satsa på att frakta med tanke på ditt läge i landet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon265474:

Ok, lite för dyrt för mig då så jag passar. Vad vill du ha för endast ratten då?

?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

Ok, lite för dyrt för mig då så jag passar. Vad vill du ha för endast ratten då?

Ja det jag vill ha är ju 2400kr som jag satt ut ratten för Men om ingen annan är intresserad av ratten så är väl 2200kr lägsta jag tänka mig vid snabb affär

Skrivet av W1ll-E:

kan du skicka spak o ratt till stockholm för 3400? Jag tar frakten och det är inte så dumt att satsa på att frakta med tanke på ditt läge i landet

Spaken blev såld igår kväll. Så endast ratten och stolen kvar!

Äh 4.5 mil söder om Stockholm är väl inte så illa ändå Behövs en del packmaterial för att packa ratten och pedalerna säkert. Så därför är det endast hämtning som gäller.

Permalänk
Inaktiv

Vi kör 2200kr för ratten då, jag kan hämta imorgon

Permalänk
Medlem

Ok jag kan ge 2750 :- och stå för frakt ifall ratten fungerar som den ska, om du ändrar dig med frakten och tycker att packmaterialet är ett problem. Tack för svar åtmistone om du säljer till någon annan.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad