Permalänk
Medlem

MacBook Pro 15” Mid 2018

Hej,

Processor: i7 2.6ghz Turbo 4.3ghz.
6 kärnor 12 trådar.

SSD: 512GB.

Grafik: Radeon Pro 560X 4 GB.

I övrigt är datorn i mycket bra skick, allt fungerar som det skall. Inga repor, skärmen är i perfekt skick osv. Levt sitt liv mestadels på ett skrivbord.

Batteriet håller 3-8h beroende på vad man gör.

Batteriet behöver service , detta händer alla batterier som åldras och oftast beror det på att batteriet åldrats och förlorat lite av sin kraft.
Går att byta själv, eller bara att låta Apple göra det och få full garanti.

Låda, laddare och det som medföljde vid nyköp följer med.

Byttes mot annan bärbar.

Läs hela annonsen här

Permalänk

hej iintresserad att köpa datorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av WitchDoctor91:

hej iintresserad att köpa datorn

Vad hade du tänkt dig att ge?

Permalänk
Medlem

Jag har ett nytt batteri liggande till en sådan om en eventuell köpare behöver ett för att byta själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Jag har ett nytt batteri liggande till en sådan om en eventuell köpare behöver ett för att byta själv

Skulle jag inte bli av med datorn så är jag nog intresserad av det? Det passar A1990 modell?
Pris? Legat länge?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ynnek:

Skulle jag inte bli av med datorn så är jag nog intresserad av det? Det passar A1990 modell?
Pris? Legat länge?

200kr+frakt går bra, det är till A1990, givetvis inte Apple original men ett eftermarkandsbatteri av hög kvalié. Köpte det för 2 månader sedan men sålde datorn innan det monterades

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

200kr+frakt går bra, det är till A1990, givetvis inte Apple original men ett eftermarkandsbatteri av hög kvalié. Köpte det för 2 månader sedan men sålde datorn innan det monterades

Okej, jag tar det! Förstår att det inte är Apple original. Men helt klart prisvärt!

Lust att ge en bild på det bara?

//Kenny

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad