AMD och Intel håller hov på CES 2022 den 4 januari

Permalänk
Melding Plague

AMD och Intel håller hov på CES 2022 den 4 januari

Med två timmars mellanrum håller ärkerivalerna varsitt evenemang. På menyn står nya processorer och nyheter på grafikkortssidan.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Är faktiskt riktigt nyfiken på AMD's nya laptop-processorer med RDNA2-grafik. Känns ju som att man borde kunna klara av helt ok spel med dem i ett väldigt nätt och bärbart format

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Intel och AMD har haft för mycket fluff de senaste presentationerna.

"Åh vad kul det ska bli att lyssna på en halvtimmes circle jerk där AMD/Intel och olika företag de sammarbetar med öser beröm över varandra" - Ingen, någonsin.

Det jag ser fram emot är att få veta om Zen3D stöds på X470/B450 eller ej. Gör det det blir jag glad, gör det inte det så blir jag.... Inte glad.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Jacob Fanboy

Kommer SweC vara närvarande på CES 2022?

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Drygman:

Kommer SweC vara närvarande på CES 2022?

Vi har valt att inte åka på CES 2022. Anledningen är, kort och gott, att den fysiska närvaron från de aktörer vi bevakar ser ut att bli försvinnande liten. Hoppas på en storslagen comeback 2023 istället.