Hjälp mig hitta problemet varför DN mobil sida inte funkar

Permalänk
Medlem

Hjälp mig hitta problemet varför DN mobil sida inte funkar

Läser DN på deras hemsida och läser ofta på mobilen men har fått problemet att jag kommer inte åt deras mobilversion från mobilen. Jag kommer alltid in på deras standard design och det är omöjlig att använda på mobilen.

Är det någon som kan hjälpa mig att lösa problemet. Jag använder en android och surfar med firefox.
Jag har renast cache och cookies och startat om mobilen men funkar inte. Jag har också testat med m.dn.se och mobil.dn.se för att tvinga fram mobil versionen men tas automatiskt till deras pc design.

Någon som har flera förslag?

Permalänk
Medlem

Testa att surfa med Chrome.

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem emellanåt.
Chrome på IOS och lite nu och då så absolut vägrar sidan att ladda. gissar att det är någon av deras annons-skit som inte laddar så då laddar inget annat heller. Deras app brukar dock fungera när websidan inte vill ladda.
Orkar dock inte dra upp appen bara för att läsa nyheter så min lösning har varit att surfa till någon annan sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pine-orange:

Testa att surfa med Chrome.

Tänker inte byta webbläsare bara för att läsa DN. Det är som att be mig byta till apple.

Skrivet av tonii:

Jag har samma problem emellanåt.
Chrome på IOS och lite nu och då så absolut vägrar sidan att ladda. gissar att det är någon av deras annons-skit som inte laddar så då laddar inget annat heller. Deras app brukar dock fungera när websidan inte vill ladda.
Orkar dock inte dra upp appen bara för att läsa nyheter så min lösning har varit att surfa till någon annan sida.

Vill helst ha DN på webbläsaren så att man har den bland alla andra flikar men får väl kanske göra som dig och använda appen tills vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Tänker inte byta webbläsare bara för att läsa DN. Det är som att be mig byta till apple.

Det heter felsökning. Fungerar det i Chrome eller inte?