Halo the TV-series - Släpps den 24 mars

Permalänk
Medlem

Den går absolut att se på. Försök glöm att det är halo och se den som vilken sci-fi-serie som helst.

Hade jag betalat för den? Knappast.

Permalänk
Avstängd

Mysig sci-fi med inspiration(?) från TV-spelet Halo! Alla kan inte göra det lika bra som Arcane, det viktigaste är att fler TV-/datorspelsserier åtminstone försöker!

Frågan till er inbitna Halo-fans: vart ska de ta serien nu? Upplagd för uppföljare, och blev det som så att John försvann för gott och Cortana är vid rodret hädanefter?

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AplAy:

Mysig sci-fi med inspiration(?) från TV-spelet Halo! Alla kan inte göra det lika bra som Arcane, det viktigaste är att fler TV-/datorspelsserier åtminstone försöker!

Frågan till er inbitna Halo-fans: vart ska de ta serien nu? Upplagd för uppföljare, och blev det som så att John försvann för gott och Cortana är vid rodret hädanefter?

1. Till papperskorgen där den hör hemma
2. SPOILERVARNING??????

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Jag såg ett avsnitt, knappt, spolade sista biten. Kan vara något av det värsta jag sett. Älskar Halo, eller gjorde när jag var yngre men detta var rent skräp. Spartans rör sig som de vore i lera och vi ska inte tala om storylinen, kunde inte tro mina ögon när ni vet vad visade sig. Sen har jag sett vad som hänt senare och det är ju helt galet.

Permalänk
Medlem

Gillar hur spelet är 100% ge mig något att skjuta, men serien är snarare ge mig ett skjut

Permalänk
Avstängd
Skrivet av medbor:

Gillar hur spelet är 100% ge mig något att skjuta, men serien är snarare ge mig ett skjut

Master Cheeks!

Värsta character assassination sen GoT S8.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Master Cheeks!

Värsta character assassination sen GoT S8.

Han är väl dock en ass-assin, kanske passar bättre än du vill erkänna

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Mysig sci-fi med inspiration(?) från TV-spelet Halo! Alla kan inte göra det lika bra som Arcane, det viktigaste är att fler TV-/datorspelsserier åtminstone försöker!

Första säsongen var okej får se hur säsong 2 utvecklas.
Jag vill alltid ha mer bra Science fiction.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av medbor:

Han är väl dock en ass-assin, kanske passar bättre än du vill erkänna

Hög risk för STD också med tanke på hur mycket han hatar att använda skydd.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Säsong 2 tyckte jag var riktigt bra! Nu vart man sugen på att spela om något Halo spel

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |