Blåbärsläsk, hutlösa mutor och skrikiga tanter i 720p

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Blåbärsläsk, hutlösa mutor och skrikiga tanter i 720p

FZ:s förra chefredaktör försöker muta SweClockers och tanter ramlar och skriker - allt inspelat i glorious 720p och 30 fps.

Men läsken var fan jääääävligt god!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

https://shop.gtfothegame.com/products/gtfo-soda-blueberry-sou...
Verkar finnas att köpa här!

Verkar finnas en till från samma bryggeri med blåbär. https://brewery.se/produkter/pop-art-soda-arctic-blueberry-2/

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Entusiast

Direkt så kom Family guys parodi upp i skallen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Direkt så kom Family guys parodi upp i skallen

https://youtu.be/FqtEi_aqGX0?t=20

Bra, men originalet är bättre!

Kul video!

Permalänk
Medlem

Tur att den god och att vi inte istället fick en referens till filmen "Stand by me"

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Moderator
Testpilot

Haha man vet att det är en man av kultur som gör sådana referenser.

Älg-vråleskarn är en riktigt vintage klassiker.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Dinoman:

Haha man vet att det är en man av kultur som gör sådana referenser.

Älg-vråleskarn är en riktigt vintage klassiker.

Jag FÖRSTÅR inte hur jag hade missat det

Höll på att få fullkomligt psykbryt när @UndaC spelade upp den och jag fick uppleva det för första gången, typ "hålla i väggen så jag inte faller ihop"-skrattande.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av landmarks:

Jag FÖRSTÅR inte hur jag hade missat det

Höll på att få fullkomligt psykbryt när @UndaC spelade upp den och jag fick uppleva det för första gången, typ "hålla i väggen så jag inte faller ihop"-skrattande.

Det är aldrig försent att uppleva internets allra kallaste katakomber. Det utomjordiska vrålet har för alltid etsat sig fast i mitt minne.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Surdeg 🍞

Alltså, missade detta helt. Måste glo direkt!

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callemedskägget:

Alltså, missade detta helt. Måste glo direkt!

Jag fick med mig en hem vid ett senare besök på kontoret, stämmer in i kören med evigt hyllande! Bra grejer du fixade fram!

Permalänk
Medlem

Nån som lyckats klura ut hur man får tag i en burk? Jag hittar bryggeriet/tillverkaren och de har produkten på listan, men det finns liksom ingen köpfunktion...

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Nån som lyckats klura ut hur man får tag i en burk? Jag hittar bryggeriet/tillverkaren och de har produkten på listan, men det finns liksom ingen köpfunktion...

Maila och fråga?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Maila och fråga?

Jo, för all del, men är det inte lite konstigt att man har en produktlista men ingen försäljning?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Jo, för all del, men är det inte lite konstigt att man har en produktlista men ingen försäljning?

Mnja, jag vet inte. Är man ett litet bryggeri kan jag tänka mig att man bara har kapacitet att göra batchar av enskilda drycker åt gången. Då kan man listan fortfarande vara aktuell även om produkten inte går att köpa för stunden.

Alternativt att man bara är stolt över sin katalog och har det som minnesmonument

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Mnja, jag vet inte. Är man ett litet bryggeri kan jag tänka mig att man bara har kapacitet att göra batchar av enskilda drycker åt gången. Då kan man listan fortfarande vara aktuell även om produkten inte går att köpa för stunden.

Alternativt att man bara är stolt över sin katalog och har det som minnesmonument

Men de har ingen köpfunktion alls på sidan.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Men de har ingen köpfunktion alls på sidan.

De säljer la bara till företag, gissar jag? Inte ovanligt att tillverkare visar upp sin produktkatalog på en hemsida utan att också ha en webshop.

Men som sagt, maila och be om en lista över återförsäljare 🤷‍♂️

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

De säljer la bara till företag, gissar jag? Inte ovanligt att tillverkare visar upp sin produktkatalog på en hemsida utan att också ha en webshop.

Men som sagt, maila och be om en lista över återförsäljare 🤷‍♂️

De länkar till "Buy now" men den leder bara till ett annat företag som inte säljer nåt.

Jaja, jag får vara utan. Vill folk inte ha kunder får de slippa.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S