Michaelsoft Binbows klistermärken

Permalänk
Medlem

Sweclockers kan temportärt stänga sin webshop, annars vore det här produkt som skulle saluföras där. Det väl vara lite känsligt eftersom klistermärket gör lite intrång på Microsoft TM.

Permalänk
Medlem

Fick precis mina, grymt kvalitet!

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

Pff, billiga kopior! Kom igen när man kan köpa originalet som NFT, fattiglappar!

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Villhöver 5st.

Permalänk
Medlem
Skrivet av guvvan:

Måste bara posta denna "dokumentär" om MICHAELSOFT BINBOWS

https://www.youtube.com/watch?v=yDzAAjzbV5g

Efter att ha sett den så vill jag också ha Binbows klistermärken.

Skrivet av SweatyLlama:

Vill inte göra någon besviken så jag fixar fler! Det kommer ta runt en vecka. Skickas i turordning till användare som har PMat. Lägger upp en ny annons om det blir några över.

Jag tar 10st om du får in fler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweatyLlama:

Vill inte göra någon besviken så jag fixar fler! Det kommer ta runt en vecka. Skickas i turordning till användare som har PMat. Lägger upp en ny annons om det blir några över.

Jag tar gärna också 5 st om du skulle få några över!

Visa signatur

Kul att du läser det här! Du andas nu manuellt.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha 10st, skickar pm.

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Inaktiv

Kommer du tillverka fler? Önskar köpa 5st!

Permalänk
Medlem

Meeeen att jag missade det här!
Shut up and take my money vilka minnen detta väcker!

Permalänk
Entusiast

Jag har gjort en passande windows loading screen som finns att hämta på vår discord

https://discord.gg/b3xhgY7uEw

Den ligger och är pinnad i general chat kategorin

Permalänk

Uppdatering: Har fått hem fler klistermärken och de flesta av dessa har skickats i turordning efter inkomna PM. Jag lämnar förtur till alla som har varit i kontakt men kan nog räkna med att några inte svarar. Låter det gå en vecka, efter det så är klistermärkena inte reserverade för någon. Så om någon är intresserad finns ett fåtal klistermärken kvar. Bara skicka ett PM så kollar jag vad som finns.

Jag gjorde den första omgången klistermärken som en kul grej. Visste inte att det skulle dra iväg. Kändes fel att inte göra fler när det var så stor efterfrågan. Nu har i alla fall många fler användare fått sina klistermärken. Jag tror inte att jag kör en omgång till utan behåller detta som den ursprungliga tanken, en liten, kul grej

Permalänk
Medlem

@SweatyLlama

Jag svarade precis på ditt PM och har Swishat 150kr.

Permalänk
Medlem

Fick mina idag, men inte använt något ännu (väntar på nya jobbdatorn), frun trodde det var anthrax om man ska gå på ansiktsuttrycket

Permalänk

Alla bör ha fått sina klistermärken nu och det är finns inga kvar. Hoppas att alla är nöjda och det går jättebra att tagga mig om ni vill dela bilder där klistermärkena har använts

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweatyLlama:

Alla bör ha fått sina klistermärken nu och det är finns inga kvar. Hoppas att alla är nöjda och det går jättebra att tagga mig om ni vill dela bilder där klistermärkena har använts

Jag har fått mina.
Inte använt de ännu, men tittat på dem och de ser bra ut.

Permalänk
Medlem

Önskmål: re-run med samma storlek som ett standard laptopklistermärke!

Visa signatur

Gaming: 5800x, 32Gb Dual Rank B-Die 3800MHz 16-16-16-32, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk
Medlem

Gör du nån ny batch så e jag intresserad

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Inaktiv

Jag önskar köpa flera!