Köpa Bärbar. snälla hjälp!

Permalänk
Medlem

Jo jag har sett det, men sen ska man ju inte ha tappat bort kortet:)

Visserligen får jag nog ett nytt i höst och jag ska nog ivf inte handla förrän tidigast då ändå

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zingoalla
det ska vara 10% för mecenat och 5% för student på applestore

Nu förstår jag inte vad du menar för Csn och Mecenat har ju samma rabatter (10%) hos Applestore.

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjarte
Tackar!

Du har säkert som de flesta som är intresserade av en dator kollat upp om det finn fler liknande datorer i samma prisklass eller billigare, har du hittat fler godingar?

Nej! jag har inte hittat fler i denna storlek!
vi har ju vaio, men den säljs inte heller i sverige, och jag tycker den ser lite tjockare ut.

Ifall du hittar någon, så tipsa!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Linux Lover
Nu förstår jag inte vad du menar för Csn och Mecenat har ju samma rabatter (10%) hos Applestore.

För studentrabatt räcker det att du bekräftar att du studerar och behöver inget CSN-kort, den är även för lärare

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"