Komplett SweC-Bonanza 2 (skam den som ger sig edition) - Diskussion

Permalänk
Medlem

Bra pris på soundbars

Permalänk
Expertgissare

Fred i Ukraina, och kanske total utrotning av COVID på planeten?
Så vi får en normal och fungerande världsmarknad igen!

JA och har ni några brand och naturkatastrofs säkrade fabriker som ligger och dammar så kan ni väl snälla rea ut dom också, de skulle behövas när allt går "som det ska" igen

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Chassin, typ meshify C 2

Processor + moderkort kanske

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

En riktigt prisvärd gaming laptop.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk

Kul med nytt försök! Håller tummarna för fint pris på valfri 8-kärnig amd-processor:)

Permalänk
Skrivet av Fogelholk:

Jag skulle behöva några fläktande faror inför sommarvärmen för att byta ut några icke-noctua fläktar till riktigt virvlande vidunder (https://www.komplett.se/product/656781) i mediadatorn.

Har även sneglat lite på en annan typ av (hög)varvande vrålare (https://www.komplett.se/product/1189559) så man slipper dessa hemska engångsburkar som får en att bli snurrig efter lite pysande runt i datorn, men dom verkar vara lite svårare att få tag på just nu med längre leveranstider.

Blir spännande att se vad Komplett hittar på denna bonanza!

Ställer mig bakom några fina Noctua fläktar på rea!

Permalänk
Inaktiv

Ljudligt irriterande förvaring

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Pelegrino:

+1 på detta, hade varit trevligt.

Allmänt undrar jag varför klockan 10? Majoriteten av oss är på jobbet då och har inte möjlighet att sitta klistrade vid er hemsida. @komplett

"Don't you guys have phones?"

Vi valde 10:00 dels för att få till bonanzan under kontotrstid men även för att pricka in lunch(rast) -timmarna. Bonanzan pågår som längst till 22:00. Men var beredd på att de bästa dealsen kan komma att försvinna under de första timmarna.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

"Don't you guys have phones?"

Vi valde 10:00 dels för att få till bonanzan under kontotrstid men även för att pricka in lunch(rast) -timmarna. Bonanzan pågår som längst till 22:00. Men var beredd på att de bästa dealsen kan komma att försvinna under de första timmarna.

//Erik

Givetvis och jag kan såklart öppna det på datorn också men det är ej uppskattat av arbetsgivaren.

Ni borde isåfall startat den 12 Just my 2 ören.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

En trevlig nas kring 1500 spänn med mer än 500mb ram skulle göra mig lycklig

Visa signatur

💻Legion 5 Pro | Ryzen 7 5800H | GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 2560x1600 165hz |
🎮 ASUS Rog Ally | AMD Ryzen™ Z1 Extreme | 16GB RAM | Crucial P3 2TB SSD |
📸 Sony A6400 | Alldeles för många objektiv |
📱 ASUS Zenfone 9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelegrino:

Givetvis och jag kan såklart öppna det på datorn också men det är ej uppskattat av arbetsgivaren.

Ni borde isåfall startat den 12 Just my 2 ören.

Majoriteten i Sverige äter/fikar närmare 10 än 12 skulle jag gissa 😊 sen tar det ju ca 1min att se om det är något man vill ha och 1min att slutföra ordern

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

I den här rundan skulle jag kunna viljahöva någon form av hörlurar:

JBL Tune 600BTCN för under 300:-
JBL JR 460NC för 300:-
Några vettiga true wireless för max 300:- skulle också kunna vara intressant.

Svårt att veta om det är möjligt att fixa dock… många verkar dessutom fortfarande hoppas på fantasireapriser. Så länge kampanjen marknadsförs med ”rätt” värdeord anser jag att billigast på Prisjakt och gärna något under ”vanliga” billigast-på-Prisjakt-priser (men det behöver inte vara jättemycket lägre) vara en snäll och bra kampanj.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Jag hoppas på ett erbjudande som matchar eller till och med toppar en av era konkurrenters swec-exklusiva deal på 2499 kr för Samsung 980 Pro 2TB häromveckan

Ett annat önskemål är ett lite bättre pris än 999 kr för Logitech Pro X Superlight. Den går på rea, ofta, men aldrig under det priset. och gärna i vitt

vilka hade det priset? 😱

Permalänk
Medlem

Bra deals på Googles egna högtalare samt deras smart home produkter!
Mekaniska tangentbord.
Kanske en episk deal på en sous vide stav och vaccmaskin 😅😍

🎉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Majoriteten i Sverige äter/fikar närmare 10 än 12 skulle jag gissa 😊 sen tar det ju ca 1min att se om det är något man vill ha och 1min att slutföra ordern

Ta med dig telefonen och parkera på toaletten några minuter

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Hej

Hoppas ni även kör bra priser på mjukvaror. Kända mjukvaror och mjukvaror som ni rekommendera för olika ändamål ex bra program till bildbehandling/film

Själv köpte jag Office paketet på nätet för ca2 år sedan nu får jag meddelande om att den ej är giltig längre (piratkopia enligt MS)

(eller om ni kör ett separat event med bara mjukvarusläpp )

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derix:

Ta med dig telefonen och parkera på toaletten några minuter

Jag har lunch 10 så jag berörs ej 😊

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Inaktiv

Trådlöst gaming headset. Alldeles för sällan det är bra reor på sådana.

Permalänk
Medlem

MSRP på några grafikkort hade varit något!
Lite deals på SSDer är alltid fint och se annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

vilka hade det priset? 😱

Inet.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Köpte en SN850 från Inet i helgen då de hade erbjudande

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Karate Taco:

Jag hoppas på ett erbjudande som matchar eller till och med toppar en av era konkurrenters swec-exklusiva deal på 2499 kr för Samsung 980 Pro 2TB häromveckan

Ett annat önskemål är ett lite bättre pris än 999 kr för Logitech Pro X Superlight. Den går på rea, ofta, men aldrig under det priset. och gärna i vitt

Du menar som den här? https://www.amazon.se/Logitech-SUPERLIGHT-Tr%C3%A5dl%C3%B6s-s...

Permalänk
Medlem

Hugger direkt om ni fixar bra pris på 12700k!

Permalänk

Graffe, grisigt bra deal och jag hugger direkt, need frames not pron.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Jag hoppas på ett erbjudande som matchar eller till och med toppar en av era konkurrenters swec-exklusiva deal på 2499 kr för Samsung 980 Pro 2TB häromveckan

Ett annat önskemål är ett lite bättre pris än 999 kr för Logitech Pro X Superlight. Den går på rea, ofta, men aldrig under det priset. och gärna i vitt

+1 för ett bättre pris på Logitech Pro x Superlight (och ja, helst den i vitt)! Har inte heller sett ett bättre pris än 990 kr, och alla ÅF verkar rea ut den äldre modellen (Logitech Pro Wireless) under sina diverse reor istället!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Ubiquiti UniFi är aldrig på rabatt. Prova det!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz | Mobo: Asus ROG Strix Z370E Gaming ATX | Minne: G.Skill Ripjaws V Black DDR4 3200MHz 2x8GB C14 | GPU: Asus GeForce GTX 1080ti Strix Gaming 11GB | SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD | HDD: 3TB Seagate Barracuda | Nätagg: Corsair HX750i 750W 80 Plus Platinum | CPU-kylare: NZXT Kraken X62 v2 | Chassi: Fractal Design Define C Temp G | Chassi-fläktar: 2st 120mm fläktar

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av tejodor:

ITX-moderkort! Gärna för Intels 12-serie eller AMD (mycket gärna asus b550-itx för 1450 kr som ni haft tidigare ).

@tejodor
@Mrwite
@Broken-arrow
@RCX Slinger
Vilket grupptryck ni utsätter oss för 1449 gick inte att lösa men 1699 kanske funkar? Skynda er nu innan fler nappar!

Skrivet av Yatagarasu:

@Komplett Rekordlågt pris på Logitech G502 Wireless och/eller Creative Katana / Logitech Z-906 vore ju ett direkt köp! Skulle inte klaga på ett sjyst pris på annat vettigt 2.1-ljudsystem heller, viktiga är att de får plats på skrivbordet åtminstone.

Annars kanske en extra prisdump på Svive Aegaeon singel monitor arm med RGB eller motsvarande vettig gasarm som klarar av att hålla upp en ultrawide-skärm.

Skulle även behöva lite rakblad till OneBlade:n, alternativt en sjyst deal på ett helt nytt kit!

EDIT:
Annat gott vore en USB-hub med fler än fyra anslutningar, gärna med extern strömförsörjning så man kan koppla webbkameror, mikrofon o.s.v. utan att hela hubben bara tackar för sig. Typ ST Lab USB 2.0 hub, alternativt ICY BOX IB-AC6113 USB Hub/Port för ett bra pris

Gasarm kan vi lösa. Vi har ju en favorit från förra gången. Nu ännu lite billigare.

iiglo Mantis Monitor Arm med USB klickar du hem för ynka 449kr med din kod

Skrivet av anon32713:

Ljudligt irriterande förvaring

Räcker 12TB?

Skrivet av anon134512:

Trådlöst gaming headset. Alldeles för sällan det är bra reor på sådana.

Det kan vi ordna. Hopaps att Roccat ELO 7.1 AIR passar

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Klockan är över 10.
Timern har sedan 1 min slutat ticka på sidan.
Men inget är ändå synligt?
Testat olika webbläsare.

Vad händer?

Permalänk
Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Tazok:

Klockan är över 10.
Timern har sedan 1 min slutat ticka på sidan.
Men inget är ändå synligt?
Testat olika webbläsare.

Vad händer?

Det är live. Kanske är någon cache som spökar för dig.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram