MSI 1080Ti vattenkylt + B550m VDH WIFi

Permalänk

MSI 1080Ti vattenkylt + B550m VDH WIFi

Verkar som att rensandet aldrig slutar, som per rubriken är följande till salu:

  • MSI GTX 1080Ti gaming X med ett en TF6-block på, aldrig mineat på

  • MSI B550m VDH wifi, kvitto finns

  • diverse vattenkylning, bla 240 radiator + 16/10 fittings som kan fås med för billig peng

Föredrar upphämtning i Stockholm men kan skicka mot förskott, bilder kommer ikväll. Håll gärna bud i tråden.

Allt gott!
//Michael

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Inaktiv

Går det att återställa kortet till luftkylning?

Permalänk
Skrivet av anon910:

Går det att återställa kortet till luftkylning?

Det kanske går, har orginalkylaren kvar men är rätt osäker på skruvar, därav säljes först och främst som vattenkylt. Kan även i princip skänka med res+fittings+slang och en radd, enda som skulle behövas då är en D5

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem

MSI B550m VDH wifi , 500:- med upphämtning?

Permalänk

Moderkort sålt!

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem

budar 2400:- för grafikkort

Permalänk
Skrivet av gustavg:

budar 2400:- för grafikkort

Noterat! Låter den ligga uppe tills imorgon 14.00

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Michwurfus:

Det kanske går, har orginalkylaren kvar men är rätt osäker på skruvar, därav säljes först och främst som vattenkylt. Kan även i princip skänka med res+fittings+slang och en radd, enda som skulle behövas då är en D5

Dum fråga men vad är D5?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dansken:

Dum fråga men vad är D5?

Och har du några bilder på kortet, tänkte se om man kanske kunde använda sig av någon annan typ av eftermarknadskylning.

Permalänk
Inaktiv

Jag hittade nå bilder så det behövs inte, kortet är alltdså helt rensat från kylfläns och fläktar som jag fattar det.

Permalänk
Skrivet av anon910:

Jag hittade nå bilder så det behövs inte, kortet är alltdså helt rensat från kylfläns och fläktar som jag fattar det.

D5 är en sort av pump för vattenkylning, typ en sån här: https://www.inet.se/produkt/5321834/alphacool-vpp655-d5-singl...

Kylflänsen + vrm-plattan finns men kan inte garantera att skruvar/pads finns, därav säljes det först och främst vattenkylt

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem

3000kr + hämtning för kortet och resterande vattenkylningsdelar.

Permalänk
Medlem

Nu var väl auktionen redan slut men jag bjuder 2500:- för endast grafikkortet, hämtar också