Inget Intel XESS för Dolmen innan sommaren

Permalänk
Medlem

Sannerligen stort intresse för att skala upp Dolmen! Många som vill vara först på boll.. arna? (Meh.) Alla vill visa sig på styva linan. Hursomhelst trevligt att det presenteras fler sätt att avnjuta Dolmen på.

(Behövdes det verkligen en till tråd med puns ...? Jo men för fan )

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Medlem

Rubriken <3

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

Permalänk
Medlem

"Det blå laget" hjälper Dolmen prestera...

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem

Bra att grafikkortstillverkarna satsar på Dolmen. Då borde det komma till stånd strax.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Bildexpert
Skrivet av Sarato:

Bra att grafikkortstillverkarna satsar på Dolmen.

Inte för intet som Lovelace från nVidia kommer till undsättning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strangeattractor:

Mjukvara är knappast önskvärt när vi pratar Dolmen! Hårdvara all the way!

Jafan, det var slakt av mig

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Musikälskare

Haha underbart namn

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

behöver den lyftas kan man undra ..

Permalänk

Om man köper spelet och sen får mail om hur Dolmen kan bli så mycket bättre och större....?

Permalänk
Medlem

Undrar hur långt äventyret med Dolmen blir och om det kommer en expansion senare?

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Ska SweC bencha stock?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OllO:

Ska SweC bencha stock?

SweStockers får en helt ny betydelse nu med Dolmen på ingång

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

SweStockers får en helt ny betydelse nu med Dolmen på ingång

Det kommer nog att utlösa en hel del.

Permalänk
Medlem

Bättre att Dolmen kommer sent än aldrig i alla fall. Sen är ju förväntan i sig väldigt förförisk, och när det väl blir dags är det bättre om Dolmen är redo

Permalänk
Medlem

Avsnoppad, var ordet!

Permalänk

Går det att få tag på en fysisk kopia av Dolmen?

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk
Medlem

Verkar som att nyheten om XESS för Dolmen kom ut lite för snabbt. Men det händer alla så det är inget att skämmas över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AtomicPunk:

Går det att få tag på en fysisk kopia av Dolmen?

Tror Willys säljer speciella kit för att klona Dolmen.

Permalänk
Medlem

Sluta nu, alla skämt tar fokus från det viktiga ... att sweclockers snart kan köra in Dolmen i testdatorn.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Sluta nu, alla skämt tar fokus från det viktiga ... att sweclockers snart kan köra in Dolmen i testdatorn.

/hulle.

Jag ska nog testa Dolmen i min dator med, men vill helst se någon annan testa först så man vet vad man kan förvänta sig

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur mycket man får punga ut för ett ex?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OllO:

Nån som vet hur mycket man får punga ut för ett ex?

Dolmen brukar väl ligga runt sex?

Permalänk
Hedersmedlem

Namnet påminner mig om ett barnprogram som gick på tv när jag var liten, Farbror Vattenmelon och hans vänner. Det fanns bara sveriges television på den tiden så det här och tjeckoslovakisk dockteater var allt som fanns för barn att se på tv, sen var det rapport och kvällsbön innan sändningarna slutade halv nio. Men så länge fick man inte vara uppe.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Namnet påminner mig om ett barnprogram som gick på tv när jag var liten, Farbror Vattenmelon och hans vänner. Det fanns bara sveriges television på den tiden så det här och tjeckoslovakisk dockteater var allt som fanns för barn att se på tv, sen var det rapport och kvällsbön innan sändningarna slutade halv nio. Men så länge fick man inte vara uppe.https://youtu.be/wld4x-wDnUA

Den här står sig också rätt bra:

Permalänk
Medlem

Dolmenuppehåll i November...

Visa signatur

⚙️ Asus ROG Strix Maximus 13 Hero; Core i9, (11900K); ASUS ROG Ryujin 360mm; RTX 3090 ROG Strix; G.Skill Trident Z Royal DDR4-4600 CL20 DC - 64GB ; Samsung 980 Pro 2TB M.2; PSU: ASUS ROG Thor 1200W. CASE: ASUS ROG Strix Helios GX601. 🖥️Asus ROG PG279Q 2560x1440 🖥️, 🖥️🖥️HTC Vive Cosmos Elite, Vive Wireless. ⌨️Steelseries Apex Pro 🖱️Steelseries Rival 600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Namnet påminner mig om ett barnprogram som gick på tv när jag var liten, Farbror Vattenmelon och hans vänner. Det fanns bara sveriges television på den tiden så det här och tjeckoslovakisk dockteater var allt som fanns för barn att se på tv, sen var det rapport och kvällsbön innan sändningarna slutade halv nio. Men så länge fick man inte vara uppe.https://youtu.be/wld4x-wDnUA

Lite historieförfalskning där va?

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Alphahanne:

Lite historieförfalskning där va?

Nu står det på internet och är därför sant.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion