Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Playstation 4 Slim eller Pro

Är på jakt efter en Playstation 4, gärna Slim eller Pro. Har sett Playstation 4 säljas för cirka 2 000 kronor beroende på om det är en original/Slim eller Pro, så det är väl däromkring jag tänker mig prismässigt.

Föredrar affär öga mot öga, men är öppen för att få spelkonsolen skickad till mig. Bor i Gävle och är i centrala Stockholm måndagar.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag har ett Playstation 4 Slim på 500 GB som ligger nedpackat i originalkartong i garderoben, tillsammans med en handkontroll och tre fysiska spel, och längtar efter lite kärlek. Har nog kvitto på det också. Det behöver jag inte ha två papp för heller, direkt. Bor dock en halvtimme söder om Stockholm. Du kan dra iväg ett PM om ingenting annat kul dyker upp!

Visa signatur

RTX 4080 Super | Ryzen 5800X3D | B550 | 32GB 3600 MHz | 1000W | W.11

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av FarbrorBarbr0:

Jag har ett Playstation 4 Slim på 500 GB som ligger nedpackat i originalkartong i garderoben, tillsammans med en handkontroll och tre fysiska spel, och längtar efter lite kärlek. Har nog kvitto på det också. Det behöver jag inte ha två papp för heller, direkt. Bor dock en halvtimme söder om Stockholm. Du kan dra iväg ett PM om ingenting annat kul dyker upp!

Du har PM!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner