Permalänk
Medlem

Intel 530 250GB SSD

Några år på nacken men fungerade felfritt när den plockades ner, sålde datorn i delar och tänkte använda den i den nya men hamnade på hyllan. inget känt fel alls.

Kan skickas mot porto och swish innan den läggs på posten, skickas isåfall samma dag.

Pris förhandlingsbart vid snabb affär.
Justerat pris, vet inte värdet och ligger mest och samlar damm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500 kr för en nästan tio år gammal konsumtentdisk?

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem
Skrivet av monotux:

500 kr för en nästan tio år gammal konsumtentdisk?

Priset är förhandlingsbart, jag har som sagt ingen aning vad den är värd så satte bara något ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av monotux:

500 kr för en nästan tio år gammal konsumtentdisk?

Drog ner priset, är inte ute efter att scamma någon, mest onödigt att fungerande hårdvara ligger och dammar ^^

Permalänk

Lägger ett bud på 150kr+frakt.

Visa signatur

Fractal Design North, Intel i7 14700K, ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI, MSI Radeon RX 6900 XT 16GB GAMING X TRIO, Kingston 64GB 5200MHz DDR5, EK-AIO Elite 360 D-RGB, Corsair RM1200x Shift 1200W, WD Black SN850X 2TB Gen 4, Samsung 980 NVMe 1TB, Samsung 960 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrvoncoco:

Lägger ett bud på 150kr+frakt.

Går du med på 200+frakt så skickas den imorgon, skall bara rensa den först så den är tom (Y)

Permalänk
Medlem

Om inget sker här så kan jag...uh... offra mig och be dig 200 plus frakt

Permalänk
Skrivet av Tonojo:

Går du med på 200+frakt så skickas den imorgon, skall bara rensa den först så den är tom (Y)

Jag står kvar på 150kr+frakt, så om ovanstående vill betala 200kr+frakt så avböjer jag. Trevlig kväll

Visa signatur

Fractal Design North, Intel i7 14700K, ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI, MSI Radeon RX 6900 XT 16GB GAMING X TRIO, Kingston 64GB 5200MHz DDR5, EK-AIO Elite 360 D-RGB, Corsair RM1200x Shift 1200W, WD Black SN850X 2TB Gen 4, Samsung 980 NVMe 1TB, Samsung 960 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av MsSmith:

Om inget sker här så kan jag...uh... offra mig och be dig 200 plus frakt

Slänger iväg ett PM!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad