Kan inte göra backup från onedrivemappen till extern hårddisk?

Permalänk
Hedersmedlem

Kan inte göra backup från onedrivemappen till extern hårddisk?

Jag håller på att bli helt tokig på microsoft här!

Jag försöker ta en backup från onedrivemappen till en extern hårddisk. Knappast nån rocket sience. Ca 150 gig och det är en ny tom extern disk på 2 terrabyte. Från D: till F.

När jag söksöker dra över filerna så varnar windows. Not enough space on local drive. Available 90 GB - Need another 56 gig.
Det är för fanken 2 terrabyte ledigt på target destination. Den är helt tom och nyformaterad.
Det är ca 90 gig ledigt på D:. Sure. Men jag ska ju flytta filer FRÅN den disken.

Det verkar som att windows kollar fel disk när den mäter tillgängligt utrymme inför överföringen...

Och när man söker på det här så verkar det vara ett fel som funnits iaf 5 år.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/cant-co...

Vad är det här för skit egentligen? Klarar windows inte av filöverföringar längre?

Vad gör man nu då?
Alltså ja - det går ju att flytta över filerna i små batchar - men det är ju inte hållbart i längden. Ska man orka hålla igång backups så måste det gå att flytta över större mängder filer.

Någon som känner igen det här? Någon som har en lösning?

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Hur mycket ledigt har du på C och D? Kan det vara så att inte alla filerna ligger lagrat lokalt utan måste hämtas hem (och att det så saknas utrymme)?

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Hur mycket ledigt har du på C och D? Kan det vara så att inte alla filerna ligger lagrat lokalt utan måste hämtas hem (och att det så saknas utrymme)?

Ledigt på C: är ca 150 gig. Men jag flyttar varken till eller från C: så den disken bör vara irrelevant.

90 gig ledigt på D:. Ca 150 använt.
Alla mappar är redan nedladdade lokalt. Allt är inställt på att alltid ha filerna tillgängliga här så inget borde behöva hämtas.
D: är dedikerat endast till onedrive så inget annat här heller.

Det borde rimligen gå att bara kopiera över det jag har från D: till en tom 2TB-disk.

Men icke tydligen. Jag sliter mitt hår här. Förbenade windows!

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Skrivet av Söderbäck:

Ledigt på C: är ca 150 gig. Men jag flyttar varken till eller från C: så den disken bör vara irrelevant.

90 gig ledigt på D:. Ca 150 använt.
Alla mappar är redan nedladdade lokalt. Allt är inställt på att alltid ha filerna tillgängliga här så inget borde behöva hämtas.
D: är dedikerat endast till onedrive så inget annat här heller.

Det borde rimligen gå att bara kopiera över det jag har från D: till en tom 2TB-disk.

Men icke tydligen. Jag sliter mitt hår här. Förbenade windows!

Vad har du för filsystem på nya disken? Försöker du kopiera filer som är större än ~4GB?

Permalänk

Testa kopiera mindre bitar, t.ex mapp för mapp och se om du får samma problem

Permalänk
Medlem

Har du prövat att pausa onedrive synk, annars kanske det går att använda t.ex. terracopy?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Hankelios:

Vad har du för filsystem på nya disken? Försöker du kopiera filer som är större än ~4GB?

Försökte med NTFS och exfat utan framgång innan jag skrev tråden.
Tror det är lite videos som kan vara över 4 gig. Men har inte försökt med fat32 ens ;).

Skrivet av Hankelios:

Testa kopiera mindre bitar, t.ex mapp för mapp och se om du får samma problem

Ja det går antagligen. Det går iaf med de få små mappar jag testat.
Men det går inte som helhetslösning framöver. Ska det bli backups gjorda kontinuerligt så måste det fungera att lassa över en större mängd filer.

Skrivet av swesen:

Har du prövat att pausa onedrive synk, annars kanske det går att använda t.ex. terracopy?

Superbra tips! Det är ju antagligen någon form av ssynkhärke som ligger i vägen.

Försökte. Tyvärr utan framgång.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Hedersmedlem

Har löst det för stunden med total commander. Det finns folder sync inbyggt där. Så jag låter annan mjukvara sköta överföringen istället.

Men det är ju själva faen att man inte kan flytta filer i windows längre. Jag tycker det är heeelt galet!

Och om någon känner till lösningen här så är jag verkligen intresserad!

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Har löst det för stunden med total commander. Det finns folder sync inbyggt där. Så jag låter annan mjukvara sköta överföringen istället.

Men det är ju själva faen att man inte kan flytta filer i windows längre. Jag tycker det är heeelt galet!

Och om någon känner till lösningen här så är jag verkligen intresserad!

Utav rent ren nyfikenhet - kör du Win 10 eller Win 11?

Annars kanske det går att dra ner från onedrive.com, tror man kan välja att spara ner alla filer där. Men som du säger så låter detta irriterande problem, speciellt om problemet är känt från 5 år sedan.. :/

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Jag misstänker att onedrive först behöver synca ned alla filer lokalt innan den kan kopiera/flytta dem någon annanstans. Onedrive har ju funktionen att endast synca filer lokalt som man använder. Om du då ska flytta i storleksordningen 150GB och endast har 90GB ledigt på disken där din onedrive-katalog är monterad, så ligger de efterfrågade extra 56GB i häraden av mellanskillnaden.

Visa signatur

stationär 2022: ryzen 7900x@65W, asus strix x670e-f, 32GB, rx6700xt
stationär 2012: i5-3570k@stock, asus p8z77-v le, 16GB, gtx660
laptop: ryzen 4800H, 16GB, rtx2060 (Legion 5 15ARH05H)
laptop: i5-2467M, 8GB
nas/server: i5-8400, asus WS C246M PRO/SE, 48GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Har löst det för stunden med total commander. Det finns folder sync inbyggt där. Så jag låter annan mjukvara sköta överföringen istället.

Men det är ju själva faen att man inte kan flytta filer i windows längre. Jag tycker det är heeelt galet!

Och om någon känner till lösningen här så är jag verkligen intresserad!

Testade att kopiera min 350GB onedrive till en annan disk, och det verkade gå, dock så har jag mer än tillräckligt med utrymme över på båda diskarna.
Undrar om det handlar om att windows tror att den behöver ladda ner alla filer, kollar om du har utrymme på din disk, men om det inte finns tillräckligt för att ladda ner allt så säger den bara nej. Väldigt konstigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av swesen:

Testade att kopiera min 350GB onedrive till en annan disk, och det verkade gå, dock så har jag mer än tillräckligt med utrymme över på båda diskarna.
Undrar om det handlar om att windows tror att den behöver ladda ner alla filer, kollar om du har utrymme på din disk, men om det inte finns tillräckligt för att ladda ner allt så säger den bara nej. Väldigt konstigt.

Med tanke på hur duktiga de är med teams så är detta den troligaste orsaken

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av aMp:

Utav rent ren nyfikenhet - kör du Win 10 eller Win 11?

Annars kanske det går att dra ner från onedrive.com, tror man kan välja att spara ner alla filer där. Men som du säger så låter detta irriterande problem, speciellt om problemet är känt från 5 år sedan.. :/

Kör windows 11.

Edit:
Nä det gör jag inte alls ju haha.
Windows 10 på datorn som har bekymmer. Har w11 på laptopen däremot (vilken inte har med saken att göra).

Skrivet av mille74:

Jag misstänker att onedrive först behöver synca ned alla filer lokalt innan den kan kopiera/flytta dem någon annanstans. Onedrive har ju funktionen att endast synca filer lokalt som man använder. Om du då ska flytta i storleksordningen 150GB och endast har 90GB ledigt på disken där din onedrive-katalog är monterad, så ligger de efterfrågade extra 56GB i häraden av mellanskillnaden.

Allt är redan syncalt lokalt. Varje mapp och fil har valet "always keep on this device".
Disken är på 250 gig. Ca 150 används (bara för onedrive). Och det är så mycket utrymme jag använder om jag kollar vi webläsaren i onedrive också. Så allt är rimligen på min disk lokalt redan.
Och där har jag ca 90 GB plats ledigt fortfarande. Det är så himla knäppt att windows tror sig behöva hämta alla filer en gång till!
Får man inte fylla disken mer än 50% om man använder onedrive där? Ugh - megabugg!

Skrivet av swesen:

Testade att kopiera min 350GB onedrive till en annan disk, och det verkade gå, dock så har jag mer än tillräckligt med utrymme över på båda diskarna.
Undrar om det handlar om att windows tror att den behöver ladda ner alla filer, kollar om du har utrymme på din disk, men om det inte finns tillräckligt för att ladda ner allt så säger den bara nej. Väldigt konstigt.

Man verkar behöva ha mer tom plats på source-disken än den totala mängden filer man tänkt kopiera. Som om windows vill hämta alla filer en gång till. Tyvärr använder onedrive över 50% av utrymmet på disken redan. Återvändsgränd i så fall ser det ut som.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Har du testat att stänga av OneDrive innan du kopierar? Har du testat att göra kopieringen med xcopy?

Permalänk
Medlem

Är allt du har på OneDrive synkat till hårddisken?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cad_edis:

Har du testat att stänga av OneDrive innan du kopierar? Har du testat att göra kopieringen med xcopy?

Näe. Det borde jag nog ha testat också ja. Satte syncningen på paus. Men stängde inte av programmet.
Och nej, inte testat xcopy. Det kommer antagligen fungera eftersom samma GUI-prompts inte används. Men vet ej.
Håller på att föra över allt med synctjänsten i total commander istället. Det funkade också.

Skrivet av m4gnify:

Är allt du har på OneDrive synkat till hårddisken?

Ja

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Näe. Det borde jag nog ha testat också ja. Satte syncningen på paus. Men stängde inte av programmet.
Och nej, inte testat xcopy. Det kommer antagligen fungera eftersom samma GUI-prompts inte används. Men vet ej.
Håller på att föra över allt med synctjänsten i total commander istället. Det funkade också.

Ja

Du borde iofs kunna gå in i OneDrive och flytta lagringsställe till din nya hårddisk? Jag gjorde det för några år sedan vill jag minnas, och då gick flytten så snabbt som den långsammaste hårddisken kunde leverera.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Jag har sett det felet tidigare - att det helt enkelt är en beräkning av ledigt utrymme på destinationen som "slagit runt" och då rapporterar mindre än verklig volym.

Prova att dela upp din hårddisk på 2 Terabyte till två partitioner varav en bara 128GB och kolla om det fungerar. Men är den hårddisken formatterad FAT eller NTFS? Är den FAT-formatterad så finns det vissa begränsningar i max storlek.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ehsnils:

Jag har sett det felet tidigare - att det helt enkelt är en beräkning av ledigt utrymme på destinationen som "slagit runt" och då rapporterar mindre än verklig volym.

Prova att dela upp din hårddisk på 2 Terabyte till två partitioner varav en bara 128GB och kolla om det fungerar. Men är den hårddisken formatterad FAT eller NTFS? Är den FAT-formatterad så finns det vissa begränsningar i max storlek.

Nä disken är exfat just nu. Har även testat med NTFS. Fat32 har jag inte testat ens. För gammelt ;).

I det här fallet klagar windows på exakt de värdena jag har på D:. Det stämmer att jag bara har 90GB kvar. Men det är på disken som redan har filerna. Sourcedisken. Den klagar på utrymmet för fel disk.

Kanske för att den mäter allocation space från fel disk. Det tror jag emellertid inte.
Jag tror snarare det är så att windows fått för sig att alla filer behöver laddas ner först innan flytt - vilket ju inte behövs för de finns redan på plats.
Någonstans funkar inte onedrive som det ska. Den mappen är ju lite speciell i beteendet.
Men ja, det ställer till det en del.

Jag har en misstanke om att det skulle fungera om jag hade mer ledig plats kvar på sourcedisken (D: ) än mängden filer jag tänkt flytta. För det skulle innebära att jag klarar den felaktigt byggda cheken som görs och så drar väl filöverföringen igång.
Ska göra ett test på det när den faktiska filöverföringen är klar.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Nä disken är exfat just nu. Har även testat med NTFS. Fat32 har jag inte testat ens. För gammelt ;).

I det här fallet klagar windows på exakt de värdena jag har på D:. Det stämmer att jag bara har 90GB kvar. Men det är på disken som redan har filerna. Sourcedisken. Den klagar på utrymmet för fel disk.

Kanske för att den mäter allocation space från fel disk. Det tror jag emellertid inte.
Jag tror snarare det är så att windows fått för sig att alla filer behöver laddas ner först innan flytt - vilket ju inte behövs för de finns redan på plats.
Någonstans funkar inte onedrive som det ska. Den mappen är ju lite speciell i beteendet.
Men ja, det ställer till det en del.

Jag har en misstanke om att det skulle fungera om jag hade mer ledig plats kvar på sourcedisken (D: ) än mängden filer jag tänkt flytta. För det skulle innebära att jag klarar den felaktigt byggda cheken som görs och så drar väl filöverföringen igång.
Ska göra ett test på det när den faktiska filöverföringen är klar.

OK, det är antagligen så att Onedrive tycker att din lokala disk inte är huvudlagring utan bara sekundär och om det skiter sig med Onedrive så kan du förlora en del av dina filer som du trodde du hade.

Ännu ett skäl att hata Onedrive. Den har aldrig gett mig något förtroendeingivande intryck när jag sett den på jobbet, snarare att den är helt oförutsägbar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ehsnils:

OK, det är antagligen så att Onedrive tycker att din lokala disk inte är huvudlagring utan bara sekundär och om det skiter sig med Onedrive så kan du förlora en del av dina filer som du trodde du hade.

Ännu ett skäl att hata Onedrive. Den har aldrig gett mig något förtroendeingivande intryck när jag sett den på jobbet, snarare att den är helt oförutsägbar.

Jag tror att jag har alla filer lokalt till och med. Så de finns på hemdatorn. Men jag får inte flytta filerna innan windows räknat på att jag har plats nog att hämta allt en gång till på samma disk (because onedrive special folders). Och det har jag ju inte plats för riktigt. Jag borde inte behöva den platsen heller.

Istället då för att kolla på hur mycket som inte är syncat - vilket rimligen är noll. Men det görs inte riktigt på det sättet.

Det är iaf hypotesen jag ha för vad som går fel. Vet inte om det stämmer ;).
Ska rota mer i det.

Efter att jag gjort en riktig backup!

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Varför använda onedrive över huvudtaget om det beter sig på det sättet, eller kanske i alla fall titta på en annan klient - är inte funktionen konsekvent och man förstår hur den fungerar även 'under huven' så är det ingen säker lösning, och du har förhoppningsvis filerna backuppade på någon ytterligare lagring som MS inte har kontroll över, om inte, så är det hög tid att försäkra sig om detta NU.

'rclone' som även finns för windows kan hantera väldigt många olika molntjänst-protokoll inklusive onedrive - med denna kan du synka mappar, montera molnlagringstjänstens lagring till enhetsbokstav eller mapp, kryptera filer innan de sänds upp och avkryptera igen när de hämtas tillbaka och mycket mer till.

nackdel - ingen GUI utan allt hanteras via powershell/terminal som kommandorader, är man lite mer power-user så är man redan bekant med detta då en del saker görs bättre, snabbare och mer optioner via kommandorader i jämförelse med GUI:s motsvarigheter.

Permalänk
Medlem

Udda lösning: sätt upp en lokal FTP server med destinations disken som root-mapp och anslut via localhost

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av xxargs:

Varför använda onedrive över huvudtaget om det beter sig på det sättet, eller kanske i alla fall titta på en annan klient - är inte funktionen konsekvent och man förstår hur den fungerar även 'under huven' så är det ingen säker lösning, och du har förhoppningsvis filerna backuppade på någon ytterligare lagring som MS inte har kontroll över, om inte, så är det hög tid att försäkra sig om detta NU.

Ja. Jag har allt på extern disk sedan tidigare. Har gått problefritt att dra över hela innehållet till externa diskar innan. Nu var det över ett år sedan sist kan nämnas. Inte bra nog ;).

Och ja - frågan är högst legitim. Varför betala för onedrive när det fungerar såhär kekkigt?
Jag håller på med ett supportärende för det här med MS. Om de visar bra välvilja så stannar jag. Annars är det läge att gå över till något som inte är så trasigt.Det här är inte OK för en betalprodukt.

Skrivet av xxargs:

'rclone' som även finns för windows kan hantera väldigt många olika molntjänst-protokoll inklusive onedrive - med denna kan du synka mappar, montera molnlagringstjänstens lagring till enhetsbokstav eller mapp, kryptera filer innan de sänds upp och avkryptera igen när de hämtas tillbaka och mycket mer till.

nackdel - ingen GUI utan allt hanteras via powershell/terminal som kommandorader, är man lite mer power-user så är man redan bekant med detta då en del saker görs bättre, snabbare och mer optioner via kommandorader i jämförelse med GUI:s motsvarigheter.

Allright. Får kanske kolla på det framöver. Eller ja, för närvarande funkar total commanders syncfunktion för ändamålet. Men kan ta en titt på rclone också.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Hedersmedlem

En liten update.

Vad som orsakar det här är väl fortfarande inte helt givet.

Jag har varit i kontakt med MS support om det här i några vändor. Det är... inte en jätterolig upplevelse.

De förstår inte problemet utan vill förklara hur filflyttar i windows fungerar. Igen och igen.
De har fått för sig att jag försöker trycka in en batch med filer till en disk som inte har tillräckligt med utrymme. För så säger ju errorprompten...
Milt uttryckt frustrerande haha.

Har gjort en video som visar felet. Jag är väl rätt långsam och övertydlig här. Men de har verkligen inte förstått när jag förklarat innan

https://youtu.be/uZGsw5DRlNQ

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled