Permalänk
Medlem

Deltaco SH-PO01

Har en Deltaco SH-OP01 av/på för utomhus bruk, den har fungerat klockrent dom få gånger jag använt den, däremot när jag kopplade in den igen igår så blinkar den bara grönt med ca 8sek mellanrum, och inget händer när man trycker på av/på knappen i 5sek enligt manualen.
Någon som vet om det finns något annat sätt att ”hård” resetta den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik29:

Har en Deltaco SH-PO01 av/på för utomhus bruk, den har fungerat klockrent dom få gånger jag använt den, däremot när jag kopplade in den igen igår så blinkar den bara grönt med ca 8sek mellanrum, och inget händer när man trycker på av/på knappen i 5sek enligt manualen.

Du vet att den bara är specad för inomhusbruk va

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Du vet att den bara är specad för inomhusbruk va

Hehe jag skrev fel men denna är det https://www.deltaco.se/Sidor/ProductDetails.aspx?TermStoreId=...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik29:

Ja det fanns ju inte supermycket info i manualen. Den kanske har kastat in handduken helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik29:

Har en Deltaco SH-OP01 av/på för utomhus bruk, den har fungerat klockrent dom få gånger jag använt den, däremot när jag kopplade in den igen igår så blinkar den bara grönt med ca 8sek mellanrum, och inget händer när man trycker på av/på knappen i 5sek enligt manualen.

Deltaco är ju rätt frikostiga med sin garanti på fem år, så kan ju vara värt att kolla upp det.

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett trepack med inonhusbrytarna och ingen av de fungerade så jag lämnade tillbaka dem. Spar pengarna och köp något bättre är mitt råd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Jag köpte ett trepack med inonhusbrytarna och ingen av de fungerade så jag lämnade tillbaka dem. Spar pengarna och köp något bättre är mitt råd.

Då måste du haft otur, jag har tre utomhusbrytare & fyra inomhusbrytare och de har funkat felfritt i ett år.