Beoplay Portal PS/PC i toppskick med tillbehör och originalkartong

Permalänk

Beoplay Portal PS/PC i toppskick med tillbehör och originalkartong

Jag säljer här ett par nästintill oanvända Beoplay Portal PS/PC med alla tillbehör i originalkartong. Kvitto saknas i det här fallet, men allt är använt endast ett fåtal gånger. De fungerar utmärkt ihop med PC eller PS4/PS5 med den tillhörande trådlösa dongeln.

Hör av er vid frågor!

Nypris runt 5200 kronor, jag startar bud på 2500 kronor. Frakt tillkommer på 66 kr för spårbart paket till ombud via Postnord.

Jag väljer att sälja till vem jag vill, och vi tar buden i kommentarerna nedan, inga PM. Jag ser fram emot en smidig affär

Betalning sker via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr Någon speciell anledning till att du säljer?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av pålis:

2 500 kr Någon speciell anledning till att du säljer?

Inte mer än att jag känner att jag hellre lägger pengarna på andra saker nu under semestern Jag spelar ändå helst med mitt surroundsystem.

Permalänk

Kan sätta slutdatum för budgivningen till 2022-07-03 klockan 11:00

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marsson90:

Inte mer än att jag känner att jag hellre lägger pengarna på andra saker nu under semestern Jag spelar ändå helst med mitt surroundsystem.

Fattar. Jag har haft ögonen på just den här modellen ett tag nu så hade passat perfekt inför semestern för egen del

Permalänk
Skrivet av pålis:

Fattar. Jag har haft ögonen på just den här modellen ett tag nu så hade passat perfekt inför semestern för egen del

Den är fantastisk på alla sätt. Men den förtjänar också att användas mer än kanske en gång i veckan eller så

Permalänk

2700? Letat i mååånga månader efter ett bra headset, skulle vara fantastiskt att hitta ett par innan jag ger mig ut på min 13h flygresa 😁

Permalänk
Skrivet av Zappheera:

2700? Letat i mååånga månader efter ett bra headset, skulle vara fantastiskt att hitta ett par innan jag ger mig ut på min 13h flygresa 😁

Det är bara att lägga ett bud ovanför

Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr Hoppas 🤭
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Annonsen är avslutad