Permalänk

Dell 38" skärm - U3818DW

Hej på er,

Har precis uppgraderat till en OLED42C2 då jag bor litet och vill kunna kombinera gameande med tv-tittande och lite datoranvändande. Säljer därför min gamla Dellskärm.

Grym för hemmajobbande och produktivitet då den är vid. Se mer information här: https://www.sweclockers.com/test/25304-dell-u3818dw-38-tumssk...

Vänligen notera att skärmen har en liten rad med döda pixlar, har försökt att få med dom på bild men det är så litet att det knappt syns. Det är ingenting som stört mig under tiden som jag har använt skärmen, så jag vet ärligt inte om dom varit där från början eller om det är något som har uppstått med tiden? Garantin och reklamationsrätten har tyvärr gått ut, så man är tvungen att leva med det såvida man inte vill se över möjligheten att själv bekosta ett panelbyte, men det låter som att det kan bli dyrt...

Originalemballage finns ej kvar, så endast upphämtning på plats och betalning via Swish. Kan eventuellt gå ner lite i pris vid snabb och smidig affär. Fler bilder kan skickas vid önskemål.

Inga brevvänner eller prisdebattörer tack.

Nypris vid inköp 2019 cirka 12 000 kronor från Proshop.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Annonsen är avslutad