Permalänk
Medlem

Oculus Rift S

VR var inget för mig men har haft svårt att dra ur tummen för att sälja det.

Inköpt 2020-12-07, testad ett tiotal timmar och sedan dess legat i förpackningen. Allt är i väldigt bra skick och utan skador.

Upphämtning prioriteras.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls och allt det där.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

1 300 kr Plus frakt

Noterat, om än lite väl lågt, inväntar eventuellt vidare intresse innan jag säger bu eller bä

Permalänk
Nytt bud: 1 300 kr Med upphämtning i karlstad
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fultoncharge:

1 300 kr Med upphämtning i karlstad

Återigen, nästan hälften av det tänkta (ganska rimliga) utgångspriset är lite väl lågt, så bråttom har jag inte.

Permalänk

Jag tror säkert att man kan få 2000 kr för det på ex blocket eller Facebook marketplace om man har tur. Sett till att du har thetered dependence och att producenten helt utgått jämfört med Oculus quest serien som ligger kring 2000-3000 betroende på Gb så känns det som ett rimligt bud. Men skulle vara bra att veta om det är något bud som du kommer acceptera och vad som är din tidsram då jag annars får gå vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fultoncharge:

Jag tror säkert att man kan få 2000 kr för det på ex blocket eller Facebook marketplace om man har tur. Sett till att du har thetered dependence och att producenten helt utgått jämfört med Oculus quest serien som ligger kring 2000-3000 betroende på Gb så känns det som ett rimligt bud. Men skulle vara bra att veta om det är något bud som du kommer acceptera och vad som är din tidsram då jag annars får gå vidare.

Vet du vad, du har nog rätt, den är inte värd lika mycket som jag trodde när jag la upp annonsen. Jag tar och avvaktar med det istället och gör några försök till att komma in i det, har lite ospelade spel som går att prova så får vi se!

Ha en bra sommar så får jag ursäkta att jag krånglade till det här på marknaden!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad