Gigabyte 32" AORUS FI32Q IPS QHD 170 Hz KVM

Permalänk
Medlem

Gigabyte 32" AORUS FI32Q IPS QHD 170 Hz KVM

32 tums 1440p skärm i fint skick. Köpt i mellandagarna 2021 och använd några månader. Köpt från Inet och garanti till Dec 2024, mailar över digitalt kvitto till köpare.

Inga döda pixlar, inte speciellt besvärande backlight bleeding och begränsat med IPS glow.

En av de bättre skärmar jag använt avseende bildkvalitet och färgåtergivning med inbyggt sRGB-läge. Därtill har panelen väldigt låg input lag och är toppen för snabba spel.

Praktisk inbyggd KVM-switch (switcha mellan t.ex. stationär PC via displayport och en laptop över USB-C).

32" blev lite för stort för min kontorsplats här hemma, annars hade jag behållit den!

Ligger i originalkartongen (så borde teoretiskt sett kunna skicka), men helst hämtning. Betalning via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr Kan komma och hämta när som.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Noterat! 4k står dock kvar som lägsta jag vill släppa den för tills vidare.

Permalänk
Medlem

Gör så, bor inte långt från Östersund så bara hojta till om du vill släppa den för 3.5k

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Gör så, bor inte långt från Östersund så bara hojta till om du vill släppa den för 3.5k

Jag ger det till fredag, sen hör jag av mig.

Permalänk
Medlem

Hmm tar nog tillbaka mitt bud, funderar på att köpa en ny TV istället och flytta gamla till sim riggen. :/

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Hmm tar nog tillbaka mitt bud, funderar på att köpa en ny TV istället och flytta gamla till sim riggen. :/

Alright!