Tjej vägrar säga om i förhållande

Permalänk
Avstängd

Tjej vägrar säga om i förhållande

Hej,

Vad säger det mest sannolikt om en tjej vägrar säga om hon är singel eller inte när du frågar?

Jag uppfattar det som att hon är singel och vill ge det ett försök?

Vad säger du?

Permalänk
Medlem

Vill hon inte berätta så ser jag det som att hon inte vill.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Vill hon inte berätta så ser jag det som att hon inte vill.

Jag håller med, bara jag kan avgöra av vilken anledning

Permalänk
Hedersmedlem

Att hon vill bli lämnad ifred.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Hade någon sagt så till mig hade jag tolkat det som något i stil med: "Det har du ingenting med att göra, tack och hej".

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cnst:

Hade någon sagt så till mig hade jag tolkat det som något i stil med: "Det har du ingenting med att göra, tack och hej".

Okej då vet jag. Du har rätt, folk gör massa misstag

- du i detta fall

Permalänk
Medlem

Det låter som en tjej man oavsett orsak bör hålla sig borta från. Tycker hon inte du har med saken att göra är det dödfött att fortsätta, och dessutom ska det väl till en ganska knepig individ för att vara hemlig om en sån sak. Försöker hon mörka att hon är upptagen för att få ihop det med dig kan du ju fundera på vem som står näst på tur. Och så vidare.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ti-nspire:

Hej,

Vad säger det mest sannolikt om en tjej vägrar säga om hon är singel eller inte när du frågar?

Jag uppfattar det som att hon är singel och vill ge det ett försök?

Vad säger du?

Lite fel forum-del såvida inte tjejen du är intresserad av är ett moderkort 😉

Men med de du säger skulle jag nog säga att hon inte vill dela någon personlig information med dig.. antar att ni är kollegor.
Och isf vill hon bara ha dig som en kollega som hon aldrig igen ser efter ni skills åt efter jobbet.

Men ger du mer information än den du gett så kanske svaret ändras en hel del.

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Lämna henne i fred.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Avstängd

Okej, ni har inget med saken att göra.

Permalänk
Avstängd

Kan man radera tråden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ti-nspire:

Okej, ni har inget med saken att göra.

Det är väldigt uppenbart varför hon inte vill ha med dig att göra.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Avstängd

Bror, hon menar att hon vill ha mig men vill inte att det ska bli uppenbart

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dragone:

Lite fel forum-del såvida inte tjejen du är intresserad av är ett moderkort 😉

Men med de du säger skulle jag nog säga att hon inte vill dela någon personlig information med dig.. antar att ni är kollegor.
Och isf vill hon bara ha dig som en kollega som hon aldrig igen ser efter ni skills åt efter jobbet.

Men ger du mer information än den du gett så kanske svaret ändras en hel del.

Jag håller verkligen med dig, bara aspergers här, kan inte skriva på familjeliv då moderatorn på sidan är kär i mig och är svartsjuk, därmed bannar mig om jag pratar om andra tjejer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ti-nspire:

Bror, hon menar att hon vill ha mig men vill inte att det ska bli uppenbart

Hon vill inte ha med dig att göra eftersom du inte kan hantera motgångar, som att hon tackar nej till dina inviter eller att någon här i tråden inte håller med dig.
Att hon är otydligt beror rimligtvis på att hon faktiskt befarar att du skall reagera kraftigt eftersom du är såpass labil, det är då säkrare att försöka vara neutral.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ti-nspire:

Bror, hon menar att hon vill ha mig men vill inte att det ska bli uppenbart

Vad bra att du skapar en tråd för att få råd men blir kränkt när du inte får svaret du hoppas på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ti-nspire:

Bror, hon menar att hon vill ha mig men vill inte att det ska bli uppenbart

Bror, utan att veta alla omständigheter eller känna tjejen i fråga så kan ingen hjälpa. Att spela svår är redan en röd flagg där. Gå vidare sen låter inte du vidare trevlig heller. Puss o kram.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Bror, utan att veta alla omständigheter eller känna tjejen i fråga så kan ingen hjälpa. Att spela svår är redan en röd flagg där. Gå vidare. Puss o kram.

Bästa svaret hittills

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ti-nspire:

Hej,

Vad säger det mest sannolikt om en tjej vägrar säga om hon är singel eller inte när du frågar?

Jag uppfattar det som att hon är singel och vill ge det ett försök?

Vad säger du?

Att du är i fel forum

Permalänk
Avstängd
Skrivet av twit:

Hon vill inte ha med dig att göra eftersom du inte kan hantera motgångar, som att hon tackar nej till dina inviter eller att någon här i tråden inte håller med dig.
Att hon är otydligt beror rimligtvis på att hon faktiskt befarar att du skall reagera kraftigt eftersom du är såpass labil, det är då säkrare att försöka vara neutral.

Registrerad 2005 och skriver såhär 😅 jag har anmält ditt inlägg, verkar som att jag gör något riktigt rätt om det får dig bli såpass provocerad

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Det låter som en tjej man oavsett orsak bör hålla sig borta från. Tycker hon inte du har med saken att göra är det dödfött att fortsätta, och dessutom ska det väl till en ganska knepig individ för att vara hemlig om en sån sak. Försöker hon mörka att hon är upptagen för att få ihop det med dig kan du ju fundera på vem som står näst på tur. Och så vidare.

This.

Kommer säga samma när du är med henne och nästa frågar.

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hondaxl:

Att du är i fel forum

Jag vet brorsan,

På familjeliv blir jag bannad då sidans administratör är tydligen kär i mig, så fort jag skriver om tjejer bannar hon mig men inte annars.

Du ser vad jag har att göra med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ti-nspire:

Jag vet brorsan,

På familjeliv blir jag bannad då sidans administratör är tydligen kär i mig, så fort jag skriver om tjejer bannar hon mig men inte annars

Ok testa flashback:)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hondaxl:

Ok testa flashback:)

6 månaders avstängning pga "droghandel" när jag frågade var man kan köpa.

Dessutom påminner SweClockers om Flashback

Permalänk
Medlem

Fasen vad många som verkar vara släkt i denna tråd! Då borde råd kunna ges på ett annat sätt. 😊

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ikariwarrior:

Fasen vad många som verkar vara släkt i denna tråd! Då borde råd kunna ges på ett annat sätt. 😊

Helt sinnes, jag håller med dig

Permalänk

Trolltråd???

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ikariwarrior:

Fasen vad många som verkar vara släkt i denna tråd! Då borde råd kunna ges på ett annat sätt. 😊

Jag ger dig råd nu och glöm inte det!

Kom alltid ihåg att du måste ta steget och våga själv avgöra hur situationen är utan att bry dig om andra, folk lever verkligen olika och för att leva rätt behöver du ha egen åsikt och inte förhålla dig till främlingars.

Ragga på som du behöver med.

Permalänk
Medlem

Får vi gissa på att ditt förra konto här blev avstängt?
Och kan man inte hålla sig till reglerna (eller lagar) så är jag inte förvånad att admins reagerar.

Permalänk
Medlem

Skaffa en ny mail, eventuellt vpn och regga dig på familjeliv 👍🏻