Permalänk
Medlem

Raspberry Pi 2/3 sökes

Tjena!
Som många andra hade jag i flera år en rpi 2 som låg och damma i garderoben. Onödigt tänkte jag som gav bort den till min kusin för två år sen. Nu i denna kretsbrist behöver jag en raspberry till ett projekt men de är till synes omöjliga att få tag i eller sjukt mycket dyrare än jag minns dem. Om någon har en sketen Raspberry pi 2 eller 3 som de vill skiljas med så är jag mycket intresserad av att köpa den.

Då den ska sättas på en drönare och därmed med största sannolikhet dö en tidigt död så är min främsta prioritet att priset är lågt, dvs inga 4or eller nått annat fancy. Har redan minneskort och dylikt så det är bara pajen som fattas.

Skriv i tråden eller pma vad ni har o vad ni vill ha för den, betalar givetvis frakten om den behöver skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har en som bara ligger oanvänd.
Vad har du tänkt dig för pris?

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus ROG Strix X670E-E Gaming | Corsair DDR5 6000MHz CL30 Dominator Platinum RGB 32GB |
| Asus Geforce RTX 4090 ROG Strix Gaming OC | Samsung 990 Pro 2TB | Seasonic Prime TX 1000W |
| Creative Sound Blaster X4 | Asus ROG Hyperion GR701 |

Permalänk

Glömde nämna att det är en Pi2.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus ROG Strix X670E-E Gaming | Corsair DDR5 6000MHz CL30 Dominator Platinum RGB 32GB |
| Asus Geforce RTX 4090 ROG Strix Gaming OC | Samsung 990 Pro 2TB | Seasonic Prime TX 1000W |
| Creative Sound Blaster X4 | Asus ROG Hyperion GR701 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av metaljohan:

Jag har en som bara ligger oanvänd.
Vad har du tänkt dig för pris?

Vad vill du ha för den?
Finns ett par treor som gått för en hundring här men de ryker iofs fort så det kanske är underpris?
Ironiskt nog är det vad jag gav för min två för typ 5 år sen men sådan är marknaden idag...

Permalänk

Jag har en Pi 2B, säg en 100 lapp inklusive frakt så är den din. skickas isåfall med den billigaste spårbara tjänsten hos Postnord

Visa signatur

Ryzen 7 9800X3D, Asus B650 Tuf Gaming Plus Wifi, 32GB Lexar DDR5 6000Mhz CL28, RTX 4090

Permalänk
Medlem

Jag har en Pi3 liggandes.
Flärpen som håller displayflatkabeln på plats har lossnat, men annars så ska det fungera. Den är din för en 100lapp.
Finns i Göteborg.
//Olle

Permalänk
Avstängd

Har en pi 2 med chassi samt 32GB sd kort, 100kr + frakt.