Permalänk
Avstängd

Asus Vivobook S14

Lägger upp annonsen igen då jag vart på semester och var tvungen inaktivera förra annonsen då jag varit utomlands.

Har en dator liggandes och har så gjort längre tid. Den har inga som helst skador på chassie eller skärm. Väldigt varsamt hanterad då den användes som studie dator samt lite spel.

Men själva SSD har givit upp och laddaren hittade jag men där har min kära hund bitit och gnagit så sladden glappar så om den säljs rek jag köpa ny. Men kommer givetvis ladda upp datorn till 100 % vilket är tänkt om jag säljer den. Min nya dator använder samma ström och stift då jag har den senaste S14 modellen. därav kan jag jag ladda datorn jag säljer nu.

Jag står mellan valet och kvalet och jag ska investera själv och köpa SSD'n och fixa laddare och sedan sälja den men då givetvis dyrare, eller om någon är sugen på att köpa den som den är nu och lägga lite tid på detta. . Det är en SATA 3 SSD m.2 som gett upp. Får upp fel meddelandet S.M.A.R.T bad ,replace,backup. Så SSD är död som sagt men lätt fixat för den kunnige. den är även plats för 1 till HDD SATA anslutning.

Kartongen har jag kvar, den där inköpt hos Mediamarkt 2019 tror jag det var.

Batteriet är så som gott nytt. Prestandan pendlar lite beroende på vad du gör dvs men nånstans mellan 8-10 tim.

Tänkte ge ett försök här och se om intresset finns annars fixar jag allt själv. Jag har ett ett pris i huvudet men tänkte vi kör budgivning. Jag säljer till den jag vill. Hämtas helst dock då i Söderhamn men kan även skickas men då står köparen för frakten. Jag kan även och skicka film snutt där dator startar upp och där fel meddelandet kommer upp inne i BIOS där all översikt på samtliga komponenter syns och hur dem arbetar fläkt osv osv.

Har ett pris i huvudet vad jag vill ha då jag vet detta inte kostar allt för mångá kronor att få den komplett med ssd och laddare till en komplett bra dator men då jag saknar tid för detta provar jag detta först för att se intresset.

Kommer stödja Windows 11 uppdatering när den kommer.

Specifikationer

Väldigt lätt väger endast 1,4 kg. Slim edition lätt att ha med sig. Rekommenderar er att kolla lite på youtube om den finns några videos dä så får ni en bra överblick på datorn. Den är riktigt vass.

Bara höra av er om jag missat något i annonsen.

Modell: S410UA-EB161T

Intel Core i5 8250U
Intel UHD Graphics 620
8 GB DDR4 Minne / Maximal minnesmängd 24 GB
1x USB 3.0
1x USB 3.2 Gen 1 Type-C
2x USB 2.0 Type-A
1x HDMI 1.4
1x 3.5mm Combo Audio Jack
Spec: SDXC
Type: Standard SD
SonicMaster
Audio by ICEpower®
Built-in speaker
Built-in microphone
Wi-Fi 5(802.11ac) (Dual band) 2*2 + Bluetooth 4.2
Bildskärm
Bildförhållande 16:9 (Widescreen)
Bildskärmsteknik LCD
Bakbelysning LED
Paneltyp IPS skärm
Inbyggd kamera
Säkerhet Fingeravtrycksläsare
Skärmstorlek 14 tum Nanoedge
Skärmupplösning 1920x1080
Skärmyta Matt
Uppdateringsfrekvens 60Hz

Ni hittar specifkation på den här komplett

https://www.prisjakt.nu/datorer-tillbehor/datorer/barbara-dat...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Meki555:

1 000 kr + frakt

Tack för budet men lite lågt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr Nytt Bud + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd

Datorn är såld

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad