Diskreta nyheter när vikbara Samsung Galaxy Z Fold 4 och Z Flip 4 lanseras

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Tidigare Folds (iaf från 2) har väl kört Snapdragon även här så bör nog vara det nu också.

Låter konstigt varför har inte vanliga s serien snapdragon i såfall också ?

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Låter konstigt varför har inte vanliga s serien snapdragon i såfall också ?

Skulle gissa på att det beror på att s serien är billigare telefoner och säljer i större upplagor samtidigt som Samsung satsar extra mycket på sina vikbara telefoner så de sätter in det bästa där. De har i var fall inte kört Exynos i dem på senaste åren och tror inte de börjar nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Skulle gissa på att det beror på att s serien är billigare telefoner och säljer i större upplagor samtidigt som Samsung satsar extra mycket på sina vikbara telefoner så de sätter in det bästa där. De har i var fall inte kört Exynos i dem på senaste åren och tror inte de börjar nu.

Nu är ju s serien deras vanliga flagshäp och deesutom don som säljes bäst dessutom så har snapdragom prossecor i alla värdsdelar förutom europa och det finns liksom ingem förklaring på det.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Jag fick nyligen mitt skydd utbytt på garanti. Det har att göra med att Samsung själva hävdar att garantin inte gäller om skyddet tas bort så då är det upp till dem att lösa det utifall det lossnar av vanligt slitage.

De kollade inte ens mitt kvitto. De tog mina uppgifter och ringde en halvtimme senare när bytet var klart.

Riktigt smidigt.

Vart gjorde du detta? Jag köpte min på elgiganten.