Fanatec Gran Turismo DD Pro Premium Bundle med ett Playseat Challenge

Permalänk
Medlem

Fanatec Gran Turismo DD Pro Premium Bundle med ett Playseat Challenge

Inköpt mars 2022 direkt från Fanatecs webshop.

Väldigt sparsamt använda där av det går under klubban.

Något strular med gaspedalen som jag inte får att fungera nu när jag skulle köra lite för första gången på flera månader. Finns mycket skrivet om det på deras support och det går att få en RMA om man inte lyckas få det att fungera vilket tydligen kan gå om orkar hålla på och pilla lite. Liten skada på elkontakten på Boost Kit 180 (8NM) som gör att det inte klickar fast efter jag råkade kliva på den men det fungerar som den ska.

Förövrigt fungerar allt perfekt. Jag orkar inte engagera mig i denna då jag använder den för lite. Ny pris runt 12000 SEK för allt.

Alla kvitton finns.

Säljer gärna allt direkt i ett paket.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5-13600K - Auros Z790 Master - Asus Strix 4090 OC
32GB G.Skill Trident Z5 DDR5-6400 BK C32 - LG C2 42 - Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD
500GB / 2TB - Audeze LCD-GX - Burson Playmate - Blue Microphones Yeti X - Logitech PRO X Superlight 2 - Asus Rog Azoth

Permalänk

Är intresserad men skulle vilja veta om du skulle du kunna tänka dig att skicka allt? Är mest intresserad utav basen med ratten men skulle även kunna vara intresserad av att köpa alltihop. Vad skulle du säga är det lägsta du skulle kunna gå för hela paketet som ett bud du såklart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av natanael9811:

Är intresserad men skulle vilja veta om du skulle du kunna tänka dig att skicka allt? Är mest intresserad utav basen med ratten men skulle även kunna vara intresserad av att köpa alltihop. Vad skulle du säga är det lägsta du skulle kunna gå för hela paketet som ett bud du såklart?

Det är avhämtning som gäller det blir för struligt att paketera allt det där. 5k så skulle jag känna mig nöjd.

Visa signatur

i5-13600K - Auros Z790 Master - Asus Strix 4090 OC
32GB G.Skill Trident Z5 DDR5-6400 BK C32 - LG C2 42 - Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD
500GB / 2TB - Audeze LCD-GX - Burson Playmate - Blue Microphones Yeti X - Logitech PRO X Superlight 2 - Asus Rog Azoth

Permalänk
Medlem

Såld

Visa signatur

i5-13600K - Auros Z790 Master - Asus Strix 4090 OC
32GB G.Skill Trident Z5 DDR5-6400 BK C32 - LG C2 42 - Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD
500GB / 2TB - Audeze LCD-GX - Burson Playmate - Blue Microphones Yeti X - Logitech PRO X Superlight 2 - Asus Rog Azoth

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

i5-13600K - Auros Z790 Master - Asus Strix 4090 OC
32GB G.Skill Trident Z5 DDR5-6400 BK C32 - LG C2 42 - Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD
500GB / 2TB - Audeze LCD-GX - Burson Playmate - Blue Microphones Yeti X - Logitech PRO X Superlight 2 - Asus Rog Azoth