Dell XPS 13,4", i7-1185G7, 16gb 4267MHz DDR4, 1080p, 1TB SSD

Permalänk

Dell XPS 13,4", i7-1185G7, 16gb 4267MHz DDR4, 1080p, 1TB SSD

Tjenare,

Jag har arbetsdator och stationär hemma vilket gör att min privata laptop inte används och har inte använts huvudlaget på länge, så tänker att jag tar och kollar intresset ifall någon vill köpa.

Det är en Dell XPS 13tum 2021 modell med 7-1185G7 processorn och 1080p, non touch. Rek.Nypris när jag köpte den har jag för mig låg runt 19k, köpte den juni 2021.. Den är i kanoners skick och allting fungerar felfritt med själva datorn.
Jag har ingen brådska eller egentligt behov att sälja utan om priset är rätt så kan vi göra man göra en deal.

Servicetag: 8HF14F3

Priset blir: Pris+rekommenderat skick inom Sverige, om den ej plockas upp i Stockholm/Solna. Vet ej vad som är rimligt pris men baserat på lite research så börjar vi runt 12k och tar det därifrån.
Swish är betalningssättet då jag vill att köparen ska veta vem jag är och vice versa.

Jag bestämmer själv vem jag säljer till och om jag säljer, detta gäller oavsett användare, pris m.m.

Fulla specifikationer ses nedanför och bilder på datorn finns bifogat:

  • 11th Generation Intel(R) Core(TM) i7-1185G7 Processor (12MB Cache, up to 4.8 GHz)

  • 13.4" FHD+ (1920 x 1200) InfinityEdge Non-Touch Anti-Glare 500-Nit Display

  • Black Palmrest for 80 key (Finger Print)

  • Platinum silver exterior, black interior

  • English, Danish, Swedish, Finnish, Norwegian, Spanish Shipping Docs

  • Shipping Material

  • 16GB 4267MHz LPDDR4x Memory Onboard

  • 1TB M.2 PCIe NVMe Solid State Drive

  • E5 45W Type-C Power Adapter

  • European Power Cord

  • 4-Cell, 52 WHr, Integrated battery

  • Intel(R) Core(TM) i7 Processor EVO label

  • Intel(R) Iris Xe Graphics

  • Killer(TM) Wi-Fi 6 AX1650 (2x2) and Bluetooth 5.1

  • Killer(TM) AX1650 Driver

  • Internal Nordic Multi-Lang Backlit Keyboard

  • Windows 10 Home-HE 64bit English, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nichotinxx:

Jag tror inte Dell har garanti på sina produkter utan hänvisar till 3 års reklamationsrätt. Levererades i juni 2021 och gäller 3 år fram från det.

Dell brukar ha bra garantier. Om jag minns rätt så följer garantierna produkten, d.v.s. de gäller andrahandsköpare också. På https://www.dell.com/support/home/sv-se/Products/?app=warrant... kan du genom att ange produkt-ID eller service-tag (finns på en etikett på datorn, troligtvis på undersidan) få reda på om datorn är under garanti, och i så fall hur länge. Är etiketten borta så kan du även kolla under "systeminformation" eller liknande i UEFI/BIOS, alternativt använda windows kommandopromt och ange kommandot "wmic bios get serialnumber".

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk

Tackar för den infon PeCe. Jag uppdaterar annonsen med information och servicetag.

Permalänk

Annonsen är avslutad