Permalänk
Medlem

Steelseries Arctis 5 Black

Hej!

Säljer nu mina lurar då jag har uppgraderat.

Steelseries Arctis 5 med DTS Surround och en förbannat bra mikrofon.
Varit väldigt nöjd med dessa, och de är enbart använda ett fåtal tillfällen annars har de varit upphängda i en hörlurshängare på skrivbordet.

Gissningsvis enbart runt 20 timmar totalt, och är i solklart nyskick.
Jag har spritat samtliga hårdytor och handtvättat mjuka delar så de levereras rena, hela och funktionsdugliga.

Skick: 9/10
Funktion: 10/10
Pris: Bud (+ ev frakt)

Jag har inga problem att skicka dem i en för hörlurar avsedd låda men enl rutin gäller förskott + frakt Marknadsreferenser , sök på användarnamnet då jag inte riktigt vet hur de nya marknadsreferenserna funkar (5/5 stjärnor på båda affärerna som finns iaf)

Vid några frågor kan man antingen skicka PM eller skriva i tråden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

En fråga! Startar verkligen budgivning på 13kr?

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1, PSU: Corsair SF600, MB: MSI B450I,CPU:AMD Ryzen 5 2600 Six-Core ProcessorGPU: MSI Vega 56, RAM: Corsair 16GB, HDD: 2x Samsung 840 Pro 256GB SSD OS: Win10 Pro, Skärm: AOC Agon 32"
Server: HPE Proliant Microserver Gen8, Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1265L V2 @ 2.50GHz ,2x 4TB, 2x 3TB, 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av IQ-RauL:

En fråga! Startar verkligen budgivning på 13kr?

Tänkte jag inte ens på, vill du ha ett startpris kan vi väl säga 100kr. Bättre att de används än att de ligger kvar i en låda

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1, PSU: Corsair SF600, MB: MSI B450I,CPU:AMD Ryzen 5 2600 Six-Core ProcessorGPU: MSI Vega 56, RAM: Corsair 16GB, HDD: 2x Samsung 840 Pro 256GB SSD OS: Win10 Pro, Skärm: AOC Agon 32"
Server: HPE Proliant Microserver Gen8, Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1265L V2 @ 2.50GHz ,2x 4TB, 2x 3TB, 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av IQ-RauL:

Noterat

Avslutar budgivningen Onsdag 31 Sig 19:00

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Nytt bud: 350 kr Såg att budgivningen slutar 19, så sälj till den du vill
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av hansaman5:

350 kr Såg att budgivningen slutar 19, så sälj till den du vill

Hej!

Tyvärr lite sent, men om det skulle vara så att personen ovan backar ur eller något annat så hör jag av mig via PM.

Mvh

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Krusidullen är stulen