MSI Gaming GTX 980 4Gb i5 6500

Permalänk
Medlem

MSI Gaming GTX 980 4Gb i5 6500

Säljer ett grafikkort och den CPU som använts tillsammans med kortet.

MSI GTX 980 Gaming 4Gb och Intel i5 6500. 4 kärnor, 4 trådar. 3,2Ghz basfrekvens.

Fullt fungerande. Endast avhämtning. Kvitto för grafikkort finns.

mvh
Erik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om det nu inte är en felskrivning på namnet för CPUn så tänkte jag bara rätta med att den har 4 kärnor och 4 trådar.
Mvh!

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk

Jag köper gärna grafikkortet endast om det är möjligt, kan hämtas.

Permalänk
Avstängd

Om man säljer något med "endast avhämtning" så kan det ju vara en fördel att berätta var någonstans i landet man bor. Är ju skillnad på om du är min granne eller om jag ska köra 200mil......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clasito:

Om det nu inte är en felskrivning på namnet för CPUn så tänkte jag bara rätta med att den har 4 kärnor och 4 trådar.
Mvh!

Det är en felskrivning, har ändrat. Tack för att du påpekade detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klubba:

Om man säljer något med "endast avhämtning" så kan det ju vara en fördel att berätta var någonstans i landet man bor. Är ju skillnad på om du är min granne eller om jag ska köra 200mil......

Hej!

Det framgår av annonsen. Vällingby Parkstad, Stockholm.

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig posta i5an (borde gå i ett vadderat kuvert eller liknande) så är jag intresserad!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Skrivet av gordanaRL:

Jag köper gärna grafikkortet endast om det är möjligt, kan hämtas.

@enol
Hur ser statusen ut? Jag köper som sagt grafikkortet om det går för sig

Permalänk
Skrivet av morronrost:

Om du kan tänka dig posta i5an (borde gå i ett vadderat kuvert eller liknande) så är jag intresserad!

Skrivet av gordanaRL:

@enol
Hur ser statusen ut? Jag köper som sagt grafikkortet om det går för sig

Jag kom på nu att jag även skulle kunna köpa båda två och sedan posta i5:an till @morronrost om det skulle vara till hjälp?

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag kan posta till i5'an till morronrost och grafikkortet kan jag sälja till dig ifall du vill köpa det.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad