Permalänk
Medlem

Youtube problem

Använder Youtube via appen på tv samsung och fram tills nyligen har det fungerat hur bra som helst men nu har menyn till vänster försvunnit och vet inte hur jag får tillbaka den.

Alltså det är menyn där sparade videos, prenumerationer, bibliotek, titta senare mm.. Det enda som syns här nu är hemknappen och sök knappen allt annat har försvunnit vad är det som har hänt? Loggar jag in med samma konto på datorn finns allt och jag hittar inga inställningar här heller för tv.

Om jag loggar in med ett "gäst konto" på tv så finns hela menyn.

Jag har premium just nu.

Permalänk
Medlem

Vill minnas att jag hade samma problem på min tv för ett par månader sen, minns tyvärr inte hur jag löste det, men det du kan prova är att installera om appen.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Vill minnas att jag hade samma problem på min tv för ett par månader sen, minns tyvärr inte hur jag löste det, men det du kan prova är att installera om appen.

Har försökt med det några gånger och ingen skillnad det går ju inte att ta bort appen innan man installerar den på nytt men det borde väl inte vara nån skillnad tycker man. Det känns som att det är nån inställning på teven som har ändrats av nån orsak men hittar inget.
Hade man kunnat minska "zooma in/ut" som på en dator hade problemet varit löst tror jag.

Permalänk
Medlem

Pratar med en chatt support nu på youtube och tydligen är det fler som har problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hackers:

Pratar med en chatt support nu på youtube och tydligen är det fler som har problem.

Hur går det? Har samma tjall och tar gärna hjälp av de som är klokare än mig. 👍🏻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zildjian:

Hur går det? Har samma tjall och tar gärna hjälp av de som är klokare än mig. 👍🏻

Supporten sa bara att det är fler som har problem och ska återkomma med svar. Försvann menyn helt plötsligt för dig med?

Troligtvis är det nått fel med Youtube appen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hackers:

Supporten sa bara att det är fler som har problem och ska återkomma med svar. Försvann menyn helt plötsligt för dig med?

Troligtvis är det nått fel med Youtube appen.

Exakt så! Installerade om, logga in och ut och hans moster etc. Inget hjälper, men använder man annat konto funkar det, gissar att det ev har med premium att göra då det är endast där det strular för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zildjian:

Exakt så! Installerade om, logga in och ut och hans moster etc. Inget hjälper, men använder man annat konto funkar det, gissar att det ev har med premium att göra då det är endast där det strular för mig.

Jag har nyligen startat upp en gratis månad med premium så det kanske kan stämma men det har fungerat bra i två dagar med det innan det började strula. Har du en Samsung teve du med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hackers:

Jag har nyligen startat upp en gratis månad med premium så det kanske kan stämma men det har fungerat bra i två dagar med det innan det började strula. Har du en Samsung teve du med?

Ja.
Och nu är det i sin ordning igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zildjian:

Ja.
Och nu är det i sin ordning igen.

Ja äntligen så fungerar det.

Permalänk
Inaktiv

Betala premium för att mistafunktioner, låter lovande