SKRIK DIG HES PÅ INTERNATIONELLA CAPS LOCK-DAGEN

Permalänk
Medlem

VAD ÄR DETTA FÖR EN BAKELSE? SÄLJS DEN PÅ ICA?
NÅGON SOM VÅGAT FRÅGA PERSONALEN EFTER CAPÉS LOCH?

Permalänk
Medlem

ÄR DET BARA JAG SOM TYCKER TITELN BORDE VARA ’SKRIV DIG HES’ INTE ’SKRIK DIG HES’?

Permalänk
Medlem
Skrivet av brainlessbob:

OM VI FÖRBJUDER SMÅ BOKSTÄVER SÅ BLIR VI MINST 13% MER EFFEKTIVA DÅ VI BEHÖVER FÄRRE BITAR ATT LAGRA INFORMATION! DESSUTOM BLIR MASSOR MED CAPTCHAS LÄTTARE ATT LÖSA.

NEJ, DÅ MÅSTE DU FÖRST SKAPA ETT NYTT TEXTKODNINGSSYSTEM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

ÄR DET BARA JAG SOM TYCKER TITELN BORDE VARA ’SKRIV DIG HES’ INTE ’SKRIK DIG HES’?

VA!? JAG SER INTE VAD DU SKRIVER, DET SKRIKS SÅ MYCKET HÄR.

Permalänk
Medlem

GÖTT MED CAPS LOCK!!! MER CAPS ÅT FOLKET!!!

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

VAD SÄGER NI!?

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

VAD SÄGER NI!?

VA?!
JAG HÖR INTE SÅ BRA

Permalänk

SNÄLLA, VILL NÅGON WEBB-IT-INSATT SVARA I MIN TRÅD OM PROJEKTPORTFÖLJ INOM WEBBUTVECKLINGSUTBILDNINGAR?
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1674039-projektportfol...

Visa signatur

<WKL:"En kodrad i taget!";/>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

mEN FÖR HELVETE! dET ÄR VÄL ÄNDÅ INTERNATIONELLA CAPS LOCK DAGEN OCH INTE "gLÖM STOR BOKSTAV I BÖRJAN AV MENINGEN-DAGEN." nU FÅR NI FAN SKÄRPA ER. dET BLIR SÅ JOBBIGT ATT LÄSA NÄR FOLK FÖRSUMMAR GRUNDLÄGGANDE SKRIVREGLER.

DET BEROR VÄL FÖR I HELVETE PÅ VILKET OS MAN KÖR OM DET GÅR ATT INVERTERA CAPS LOCK ELLER EJ?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

JAG ÄR LUGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

KÄNNS SOM ATT DET VAR IGÅR VI FIRADE DENNA DAGEN!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

T̶̝̆͂̀̀̑̂̕J̶̢̡̗̗̟̲̟̓̊͑̽̈́̓̚E̵̤̓͐̉̋̄͑̋̾̒̇N̵̟̳̭͉̠̝̞̈́͑͜Ą̸͎̼̪̫̒̌̉R̵̨̭͔̈̾̒̃̽͝E̸̪͚͓͒͛̄͗̿́͘̕͠,̵̭͍̱̈̂͗̂̈́̓̑̈́͘ ̵̡̫̺͓͙͑I̵̝̅͗̾́̔K̸̼͍̰̬͛̍̀̈́͝ͅṾ̸̫̺̗̏͌͋͂Ä̶͈̋̈́̕L̵͕͓̭̟̰̑̏̑̃̓̊̃̃L̶̪̃̄̌̿̅͝ ̷̹̦̈́͋͆͜Ş̶̰̦̰̗̲̭̥̏̒̏͝͠ͅK̷̳̺̈̈́̿̉̈́̐̒̆͘ͅA̷̞̤̲͖̤͉̐̏͛̾̏̉́̕͘ ̵͙͓̹̍̌̐̿͘͝D̵͍͕̫͚̙͂̓͑͌̔͘͘E̶͈̬̥̮̠̰̞̐T̵̡͍͓͉͇̝̦̫̻̍̾̾͊͋͌̈̆͋̚ ̴̨̓̇͂Ö̸̪̾̏̋͒̃̉̂̕L̷̟͚̳͕̤̯̩̝̣͂̆̓A̴̱̗̰̤̙̽͂͋̌̽̄͝S̶̼̪̜͑̍̓̆́ ̷̜͎̘͕̟̙̳̈́̎̇͋ͅO̵̩̗͖̩̽͝C̵̞̟͍̹̩͈̼͛͌H̵̠̏͑ ̵̢̛̦̗̘̬̳̦̓̄͊ͅL̴̞̺͐́͛̿͗̇̉͛̈́Y̷̧͓͕͎̭̙͎̾̇̎̈́͑̇̔S̴̝̭̬͈̘͉̝̭̾̓̔̈́̾̂̈̽̅̑͜S̸̞̯̑̀͂̈́̈́̀N̷̡̨̜̯̓̀͗͜A̶̢̪̻̱̮̙͇̿S̶̯͓̖̓̈̑͊̋̑̀̚͝ ̷̧͎̺̗̲͚̺͍̉P̸̡̧̝̗͇̜̮͓̭̝̔̈́Å̴̝͖͖̯͓͇͕͖͌̊̾͗ ̶̦͓͔̞̼̈́M̷̧̺̜̥̪͍̠̌͌̀̽͝U̵̝͚͝Š̵̢͚̮̹́́́̽Ȋ̸̱̜̭̥͓̭̖̱̓̉͝K̷̘̞̼̲͉̇͑̃͛̏͊̍͝

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

CAPS LOCK GO BRRRRRRRRRRR

MEN VAFAN DIN ATTAN, DET VAR JU PRECIS VAD JAG SKULLE SKRIVA, VAD SKA JAG NU HITTA PÅ?

AVSKYR CAPSLOCK OCH HAR I PRAKTIKEN STÄNGT AV DEN MED AUTOHOTKEY (SÅ JAG MÅSTE TRYCKA CTRL + CAPSLOCK FÖR ATT TOGGLA), MEN LITE KUL ÄR JU DET HÄR ÄNDÅ.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

computer says no

Permalänk
Medlem

HAR DET REDAN GÅTT ETT ÅR?!

TREVLIG HELG PÅ SIG.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

JAG SER INTE CAPS LOCK SOM ATT SKRIKA, MER FÖR ATT SYNAS BÄTTRE.
SPECIELLT I SPEL DÄR DET HÄNDER MYCKET KAN DET VA SVÅRT O SEE LITEN TEXT PLOPPA UP.

Visa signatur

PG279Q | 6XX | X-Fi Titanium HD | RTX 2080 | 5800X3D
G.Skill 3200 CL14 | B450-F | 970 EVO | Seasonic 750W | Fractal R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChaosClocker:

JAG SER INTE CAPS LOCK SOM ATT SKRIKA, MER FÖR ATT SYNAS BÄTTRE.
SPECIELLT I SPEL DÄR DET HÄNDER MYCKET KAN DET VA SVÅRT O SEE LITEN TEXT PLOPPA UP.

Det är väl exakt det som är syftet med att skrika.

Att ”synas”/höras bättre än det vanliga talet

Permalänk
Medlem

JAG ÄR SÅ JÄVLA BESVIKEN ATT JAG LÄSTE OM DETTA NU 17:40 JAG HADE VERLAT BÖRJA TIDIGARE IDAG

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

JAG ÄR SÅ JÄVLA BESVIKEN ATT JAG LÄSTE OM DETTA NU 17:40 JAG HADE VERLAT BÖRJA TIDIGARE IDAG

DÅ FÅR DU VÄL KÖRA HAWAIIANSK TIDZON SÅ RÄCKER DET LÄNGRE?

Permalänk
Skrivet av SSIV:

SKIT KUL - PISSA TRÅKIGT!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

DÅ FÅR DU VÄL KÖRA HAWAIIANSK TIDZON SÅ RÄCKER DET LÄNGRE?

HERRE JÄVLAR VA SMART DU ÄR! DETTA TIPSET SKA JAG MAXXA NÄSTA ÅR

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

DET BEROR VÄL FÖR I HELVETE PÅ VILKET OS MAN KÖR OM DET GÅR ATT INVERTERA CAPS LOCK ELLER EJ?

oCH HUR FAN SKULLE JAG KUNNA VETA DET?? i MIN FILTERBUBBLA FINNS BARA WINDOWS OCH DÄR INVERTERAS CAPS LOCK OM MAN TRYCKER SHIFT! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA HALVMESYRER TILL OPERATIVSYSTEM SOM MEDVETET FÖRSÖKER BLÅSA ANVÄNDARNA GENOM ATT TA BORT DEN MEST ANVÄNDA OCH FÖR DEN DELEN VIKTIGASTE FUNKTIIONEN!!! NEJ NU JÄVLAR. fan VAD FÖRBANNAD JAG BLIR!!

bENSINPRISET GÅR UPP, ELEN LIKA SÅ, OCH KAFFET, OCH DESSUTOM FINNS DET TYDLIGEN OS DÄR CAPS LOCK INTE KAN INVERTERAS. vART FAN ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG????

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

JUST DO IT! (WRITTEN WHILE HOLDING DOWN SHIFT).

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gambit_2K:

<Uppladdad bildlänk>

JUST DO IT! (WRITTEN WHILE HOLDING DOWN SHIFT).

SÅ JÄVLA JOBBIGT ATT SKRIVA SIFFROR BARA:
!”#…

ANNARS MÅSTE MAN BOKSTAVERA:
ETTTVÅTREFYRA…

Permalänk
Medlem

VARFÖR FÅR JAG SKRIVA SÅHÄR JUST NU IDAG OCH ANNARS INTE?

DET ÄR BARA STORA BOKSTÄVER.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

VARFÖR SER MAN DETTA ALLTID SÅ SENT?

DESSUTOM SÅ VAR DET VÄL CAPSLOCK DAY PRECIS NYLIGEN? ÄR DEN TVÅ GÅNGER PER ÅR?

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Fullständigt absurt att ingen noterade att artiklen publicerades 13:37... dags för LEET-DANSEN!

https://streamable.com/0nh4v0

Visa signatur

Asus B550E-Gaming / Ryzen 5900X stock / Corsair Vengeance 32GB 3600 MHz CL18 /
ASUS TUF 4080 Gaming OC / Samsung 980 PRO 2TB PCI-Ev4 + 2TB WD Black NVME PCI-Ev3 / Corsair RM850x v2 / Acer Predator XB273UGX 1440p 270 Hz G-Sync / Phantek P500A / Arctic Cooling LF II 240mm / Evo 4 / Sennheiser IE 300 / Rode NT1-A
Synology 1621+ 6*16 / 1513+ 5*8 / LG CX 65" / XBox Series X
Ownit > Bahnhof

Permalänk
Medlem
Skrivet av KroesusSork:

Fullständigt absurt att ingen noterade att artiklen publicerades 13:37... dags för LEET-DANSEN!

https://streamable.com/0nh4v0

LÄS TRÅDEN KOMPIS!

Permalänk
Medlem

😂😂😂 VIlKEN TROLL TRÅD

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

😂😂😂 VIlKEN TROLL TRÅD

JAG ÄLSKAT!!

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro