Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Kan ni klargöra vad som menas med 'Delvis Bokad'?

Det betyder att du missade de produkterna som var i lager och måste nu vänta tills nästa leverans som ska stå om du klickar in på din order.

Permalänk
Medlem

Lyckades också få en 5800X3D.

Permalänk
Medlem

Helt missat detta :/ Trodde inte att det skulle bli en Black Tuesday stream Aja sånt som händer, tack Inet för att ni gör trevliga streams och har en fantastiskt bra butik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizbro:

Ajdå, hade bockat ur mig från sådana utskick trots att jag är verifierad. Var naiv och trodde på en sänkning på fredag eller liknande som skulle finnas tillgänglig för alla på sidan.

Aha! Det var där man skulle ha haft ikryssat. Fixade det nu, för jag missade också totalt när det började, hade inte fått något mail och hittade inte posten på forumet när jag letade igår och alla reklambanners som legat upp senacste veckan var också borta, så jag gav upp.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizbro:

Var annonserades denna stream? Missade helt att det skulle bli något trots att jag varit här på Sweclockers varenda dag i månader. Ska Webhallen mfl ha liknande streams? Letar efter en 5800X3D

Skrivet av headphoneninja:

Inet skickade ut en länk via mail för de som är verifierad SweClockers-medlem.

Skrivet av blackeagle:

Aha! Det var där man skulle ha haft ikryssat. Fixade det nu, för jag missade också totalt när det började, hade inte fått något mail och hittade inte posten på forumet när jag letade igår och alla reklambanners som legat upp senacste veckan var också borta, så jag gav upp.

Veckans fråga förra veckan var om Inets livestream https://www.sweclockers.com/forum/trad/1676097-veckans-fraga-...

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Är man aktiv på sweclockers och varit med tidigare black fridays så vet man att det finns två riktigt stora grejer, Telias internet och Inets swecxclusive

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Inet
Skrivet av Exydia:

@Inet Sjukt bra pris på 5800x3D! Ni slog Komplett med hästlängder.

Kan ni klargöra vad som menas med 'Delvis Bokad'?

Processorna är "bundlad" med en spelkod, och tyvärr verkar vi inte ha fått in nya spelkoder ännu. Vilket gör att ordern ses som delvis bokad då den inväntar spelkoden innan ordern är komplett.

Oavsett så kommer köpet gå igenom, men produkten kanske dröjer lite innan den kommer hem till dig

Skrivet av E449:

Blev 5800X3D, moderkortet och ett nätagg. Dropen blev en riktig jackpott för min del. Precis dom komponenter jag önskat på förhand!

Kul att höra

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Nu är SSDn på väg iaf!
Tack för ett grymt erbjudande @inet !

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Nu är SSDn på väg iaf!
Tack för ett grymt erbjudande @inet !

Mina grejer också!

Visa signatur

| 5800x3d | Predator xb3 |

Permalänk
Medlem

Ja det var fina drops men när allt la av i en timme så fanns det inget manus egentligen och det var frustrerande att bara sitta och vänta på om saker skulle fungera.

2022 borde man kunna ha bättre koll på sakerna och testat innan.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Ååååh, jag missade denna, fastnade på tåget! Hade gärna norpat en X3D, prutt också. Håller tummarna för en mellandagsrea i samma stil.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Är man aktiv på sweclockers och varit med tidigare black fridays så vet man att det finns två riktigt stora grejer, Telias internet och Inets swecxclusive

Vad menas med Telias internet?

Reggade mig bara så jag kunde fråga men tycker forumet har en hel del mer att erbjuda än flashback så kommer nog stanna framöver

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Rubenlily:

Vad menas med Telias internet?

Reggade mig bara så jag kunde fråga men tycker forumet har en hel del mer att erbjuda än flashback så kommer nog stanna framöver

Teli brukar ha bra priser på sina bredband under black friday

Förhoppningsvis så har sweclockers ett väldigt annorlunda utbud jämfört med Flashback så du är mer än välkommen att kolla runt och ta del av gemenskapen som är sweclockers ❤️

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

Teli brukar ha bra priser på sina bredband under black friday

Förhoppningsvis så har sweclockers ett väldigt annorlunda utbud jämfört med Flashback så du är mer än välkommen att kolla runt och ta del av gemenskapen som är sweclockers ❤️

Har just nu Bahnhof och det är en total besvikelse. Har flyttat ihop med tjejen så ska försöka lösa hennes katastrofinternet...

Tack för välkomnandet