Permalänk
Medlem

Woocommerce color swatches

Någon som vet hur man ändrar storleken på elementet som visar färgvarianter. Är en text som syns dåligt på mindre skärmar så behöver förstora upp hela elementet lite.

Har lyckats lokaliser att det har något med "div#picker_pa_farg-select.swatch-control" va det verkar.

/Mathias

Permalänk
Medlem

Behöver ändra storleken på swatches. Orginal väder är 32px

Problemet är att den accepterar inte koden jag skrivit. Är det klamrarna som är fel?

a { .swatch-anchor { widt:50px; height: 50px; } img { .wp-post-image.swatch-photopa_farg_.swatch-img { widt:50px; height: 50px;

Permalänk
Medlem

"width" stavas det.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

Såg stavfelet och det är åtgärdat, löste dock inte mitt dilemma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thias79:

Problemet är att den accepterar inte koden jag skrivit. Är det klamrarna som är fel?

Ja de är ju helt galna/obalanserade? Omöjligt att veta exakt hur rätt selector är utan att se och sätta sig in i koden, men antagligen på en rad utan något emellan typ a.swatch-anchor

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mayhem SWE:

Ja de är ju helt galna/obalanserade? Omöjligt att veta exakt hur rätt selector är utan att se och sätta sig in i koden, men antagligen på en rad utan något emellan typ a.swatch-anchor

Så här ser koden ut.

Permalänk
Medlem

Fick löst problemet med följande kod

a.swatch-anchor { width: 65px !important; height: 65px !important; } img.wp-post-image.swatch-photopa_farg_.swatch-img { width: 65px !important; height: 65px !important; }