Permalänk

Ny förening - Spel-Lirarna

Hejsan alla underbara spelare där ute!

Vi har gjort en helt ny spelförening vid namn Spel-Lirarna.

Alla våra spelservrar i spel-lirarna körs med riktigt kraftiga serverdatorer, stabilt internet och alla våra spelservrar skyddas med ett kraftigt DDoS skydd, för att alla våra spelare ska få den bästa spelupplevelsen som möjligt. Vi kollar till våra spelservrar varje dag, arbetar hela tiden på att bli bättre och få upp fler spelservrar inom fler spel.

Vill ni hjälpa oss att bygga upp spel-lirarna och skapa fler spelservrar tillsammans med oss? Registrera dig idag och gå med I våran discord server.

https://discord.gg/spellirarna2023

Vi söker HideNSeek ansvariga till Counter-Strike Global offensive.

Vi söker många administrativa roller utöver HideNSeek ansvarig. Gå in på våran sida https://spel-lirarna.se/om-oss-styrelsen/, för att läsa mer om vad vi söker. För snabbare ansökningar, gå med I våran discord server och kontakta någon i styrelsen.

Skulle du bara vilja spela och umgås så är du också välkommen. Alla spelare där ute är välkommen så länge reglerna i föreningen följs. Vi ser fram emot alla nya underbara spelare och administratörer hos oss, med vänliga hälsningar spel-lirarna,

www.Spel-Lirarna.se

Rubrik förtydligad /Vzano, Mod
Permalänk
Medlem

Kollade in sidan och fastnade på VIP förmånerna. Förstår jag det rätt som i att det alla VIP spelare får extra pengar + väst och hjälm i alla CS matcher, dvs pay2win?

Permalänk
Medlem
Skrivet av martengooz:

Kollade in sidan och fastnade på VIP förmånerna. Förstår jag det rätt som i att det alla VIP spelare får extra pengar + väst och hjälm i alla CS matcher, dvs pay2win?

Lade också märke till det här när jag kikade, haha.

Permalänk

VIP

Hejsan tack för att ni frågar & vi kommer försöka svara på allt vi kan.

Man börjar varje runda med hjälm,väst & extra pengar.
Det gäller dock bara på den Counter-Strike Global Offensive spelservern du köpt VIP förmåner på.

Är det något ni spelare inte gillar, så vill vi gärna veta det. Vi vill skapa spelservrar efter vad spelare söker för spelservrar.
Har ni tips eller idéer, kom in på discord så kan vi gärna prata vidare.

Vi har inga problem med att starta upp flera projekt och vill att alla ska kunna känna sig delaktig i att vara med och bestämma spel-lirarna´s framtid. Med vänliga hälsningar Spel-Lirarna.

Permalänk
Medlem

Tror inte jag kan förklara med ord hur ogärna jag vill spela på en cs server där andra spelare har ett tydligt övertag bara för de betalade för det.

Jag vill lika lite betala för att själv ha övertaget, då kunde jag lika gärna betala för en aimbot eller wh fusk.

Det som gör competative CS så bra är att man kan (oftast) känna att de som vinner gör det för att de är bättre på spelet än ens egna lag. Inte för att de har spenderat mer pengar.

Permalänk

Tack för svaret martengooz.

Väldigt bra förklarat & vi kommer självklart att ta bort den fördelen & förändra VIP förmåner.
Vi är som sagt ny i det här & gör allt för att det ska bli så bra & roligt som möjligt att spela hos oss.

Det är precis sånt här vi söker, då det hjälper oss att skapa något som ska passa alla.

Vi ska rösta fram andra förslag i VIP förmåner, som inte ger spelare fördel i att vinna rundor enklare.
Just nu är VIP köp avstängt, så att ingen kan köpa VIP förens röstning är klar.

Med vänliga hälsningar Spel-Lirarna.