Permalänk
Medlem

VESA-bordstativ till datorskärm

Lite sugen på ett VESA-stativ till min datorskärm för att frigöra lite bordsyta.

Vad jag sett är Amazon Basics stativ populärt, men jag hittar den inte på svenska Amazon. Har jag missat den eller är det verkligen så att Amazons egna produkter inte finns på svenska sidan?? Finns det något sätt att använda svenska Prime på amerikanska sidan?

Andra förslag på bra vesa-fästen?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Saddl3r:

Lite sugen på ett VESA-stativ till min datorskärm för att frigöra lite bordsyta.

Vad jag sett är Amazon Basics stativ populärt, men jag hittar den inte på svenska Amazon. Har jag missat den eller är det verkligen så att Amazons egna produkter inte finns på svenska sidan?? Finns det något sätt att använda svenska Prime på amerikanska sidan?

Andra förslag på bra vesa-fästen?

Det finns en del av deras Amazon Basics-produkter men utbudet är väldigt begränsat (än så länge) jämfört med det i USA, lite som utbudet överlag, även om det finns mycket.
Skärmstativet finns dock på deras tyska dito där du kan beställa. https://www.amazon.de/-/en/Monitor-Support-Adjustable-Rotatio...

Prime gällande shopping är helt separata kanaler tyvärr så se/de/com osv. är separata.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.