Novas hörlurar extraknäcker som pärlörhängen

Permalänk
Melding Plague

Novas hörlurar extraknäcker som pärlörhängen

Nova kombinerar ljudupplevelse och tjusigt yttre med trådlösa hörlurarna H1 Audio Earrings.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Att andra inte kommer höra tror jag kanske inte helt på men jag tycker de ser riktigt snygga ut faktiskt.

Permalänk
Rekordmedlem

Jag tror inte jag passar i dem.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag tror inte jag passar i dem.

Det tror jag <3

Permalänk
DingDongerMcDongface

Synd att de verkar vara clip-on och inte kräva faktiska hål i öronen (utöver de man vanligen har för att höra saker, då). Clip on är så obekvämt, påminner om att typ klä ut sig när man var liten

Permalänk
Medlem

"Ljudet ska enligt tillverkarna vara så pass riktat att endast användaren hör vad som spelas upp, utan att det hörs av folk i närheten".

Jag har jättesvårt att tro på detta, särskilt om användaren spelar på hög volym?

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av landmarks:

Synd att de verkar vara clip-on och inte kräva faktiska hål i öronen (utöver de man vanligen har för att höra saker, då). Clip on är så obekvämt, påminner om att typ klä ut sig när man var liten

Hallååå finns med pins också. När var det du fyllde år?

Permalänk
Medlem

Kul med teknik som är lite snyggare!
Men batteritiden borde de kolla närmare på! lite över tre timmar musik, njä aldeles för lite, men misstänker att de laddas via etui.

Ska bli kul att se vad mer kommer dyka upp, men dessa var lite stora, och är inte sugen på clipons!

Permalänk
Medlem

Förvånad att man inte sett det här sen tidigare, blev ärligt talat lite ha-känsla på dem. Om någon kommer på en basform som man sen kan byta ut en dekorativ del vore det en cool utmaning.

Permalänk

Hahaha, vilken otroligt menlös reklam. Skäms ju av att se henne strutta omkring och le på låtsas.

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Enviro:

Hallååå finns med pins också. När var det du fyllde år?

Hemligt. Jag blir aldrig gammal och är alltid född igår.

Skrivet av Undain:

Förvånad att man inte sett det här sen tidigare, blev ärligt talat lite ha-känsla på dem. Om någon kommer på en basform som man sen kan byta ut en dekorativ del vore det en cool utmaning.

Det hade faktiskt varit coolt om man kunde byta själva smyckesdelen! Finns ju hur mycket som helst man skulle kunna göra där

Permalänk
Medlem

Jag vill inte ha någon pärla i örat men gillar heller inte att stoppa upp saker i hörselgången. Kör nog vidare med heltäckande bygelhörlurar.

Permalänk
Musikälskare

Flådigt värre och är säkert intressant till målgruppen dom inriktar sig till, varför inte lixom

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Jag personligen kommer inte skaffa dom då det inte är min smak direkt, men även om detta "bara" är en scetch så ligger något i det. Att kunna bära med sig både kommunikation och ljud i vardagen som smälter in såpass mycket att ingen hajar till på det, är min uppfattning något som iaf jag vill ha 😀

https://youtu.be/qgW62fP0oCA

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Medlem

Batteritiden var ju allt annat än imponerande, speciellt för det priset.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av mrqaffe:

Jag tror inte jag passar i dem.

Luktar ju medlemsrecension lång väg

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Får vi se André och Calle med dessa?

Permalänk
Hedersmedlem

Ljudet kan ju omöjligt bli bra, känns mest som ett glorifierad headset med möjligheten att spela upp diffus bakgrundsmusik.

Typ ingen eller väldigt få kickstarter-backers verkar ha fått deras lurar och man hittar inga recensioner någonstans. Bara några få som har fått provlyssna på CES vilket är lite märkligt. Om ljudet/funktionen hade varit bra hade man väl skickat ut lurar till div. recensenter?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

... Om ljudet/funktionen hade varit bra hade man väl skickat ut lurar till div. recensenter?

Först måste det finnas exemplar att skicka.
De verkar ju prioritera att skicka till sponsorerna. Sedan kan man skicka till recensenter.

Permalänk
Medlem

Det var verkligen snålt med batteri. 8 timmars användsningstid har funnits länge nu.
Men en del av det kanske har att göra med att de måsta skrika lite mer vilket drar mer.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salmonboy:

Hahaha, vilken otroligt menlös reklam. Skäms ju av att se henne strutta omkring och le på låtsas.

Förlåt men då måste du ju hata allt vad Film,Tv och Dator/konsol spelande heter. För allt det där är ju oxå på "låtsas"...

Hur tänkte du nu liksom?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av ELF:

... snålt med batteri. ... kanske har att göra med att de måsta skrika lite mer...

Begränsningar i tillgänglig vikt och volym för batteriet sätter nog gränsen.
Om varje hänge inte ska väga mer än 7g totalt, och till stor del består av ett metallclip, finns inte mycket viktbudget kvar till batteriet. Det måste även ha yttermått signifikant mindre än "pärlan".
I det här fallet har form gått före drifttid, men ger annan funktion som in-ear-lurar saknar.

Jag misstänker starkt att batterierna i Earbuds och liknande är både större och tyngre.