Permalänk
Medlem

Köper Äldre Tv-spel

Hej!

Söker allt av lite äldre generation:

Nintendo 8bit
Super Nintendo
Nintendo 64
Gamecube
Game Boy (Advance, SP, Pocket, Color)
Game & Watch

Sega Master System
Sega Mega Drive
Sega Saturn
Sega Dreamcast
Sega Game Gear

Playsation 1

Kan finnas intresse för även äldre 80-90-tals datorer som Amiga, Commodore, Atari.

Men har du annat tveka inte att kontakta mig. Dock Står jag gärna över det lite nyare:
Xbox
xbox 360, One
Playstation 2, 3, 4

Stort intresse för reklam så som skyltar, Demoställ, pins, muggar osv!

Köper helst lite större paket men har du något tveka inte att pm:a mig bilder.
Skriv gärna ett pris vad du vill ha så får vi diskutera.
Men snälla ha alltid en bild redo om du kontaktar mig får går mkt på den.

Kontakt endast via PM då jag ej vill ha massa skräp inlägg som inte rör ämnet!

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Är lynx av intresse?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Hur mycket kan ett Atari Jaguar, 64 bitars, 2 handkontroller, svensk version med ett Bubbel Bobble spel, vara värt? Det är inte så att jag själv äger ett men det finns ett till salu på nätet och, kanske främst spelet, verkar vara sällsynt. Har du någon relativ uppskattning? Tacksam för lite hjälp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Är lynx av intresse?

Pm

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puoti Pelkonen:

Hur mycket kan ett Atari Jaguar, 64 bitars, 2 handkontroller, svensk version med ett Bubbel Bobble spel, vara värt? Det är inte så att jag själv äger ett men det finns ett till salu på nätet och, kanske främst spelet, verkar vara sällsynt. Har du någon relativ uppskattning? Tacksam för lite hjälp.

Jag har aldrig ägt jaguar så jag har tyvärr ingen aning om dess värde

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Skrivet av segafreaktwo:

Jag har aldrig ägt jaguar så jag har tyvärr ingen aning om dess värde

Nej inte jag heller! Det verkar som att just spelet Bubbel Bobble kan vara värt en del. Liksom Secret of Mana till Sega, tror jag att det var. Jag var bara lite nyfiken. Tack för ditt svar!

Permalänk

Tja
har 2 st NINTENDO DS spel utan tillbehör och otestade men ser fina ut kan fixa bild om intresserad
NTR-YLGP-EUR Star Wars
NTR-BKIP-EUR Zelda

hade

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk

Jag har nog lite GBA grejer ligger och skräpar

Permalänk
Medlem

Mario party E med e redar eller mario party bord spel

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har ett Playstation 1 med några spel och tillbehör om det är intressant. Kan ordna bilder ikväll om så önskas.

Permalänk
Medlem

Har en massa Xbox 360 och några xbox one spel är det något du är intresserad av ?

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem

Hat inte varit speciellt intresserad av tvspel sedan jag spelade på PS1:an så tyvärr inte. Äger själv inte ens ett Xbox eller en tv så kan bli svårt att spela något av spelen. Den jag kände som hade ett Xbox sålde det för några månader sedan också.