Samsung C49RG90 49" Ultrawide 120 Hz 5120x1440p

Permalänk
Medlem

Samsung C49RG90 49" Ultrawide 120 Hz 5120x1440p

Känner att skärmen är för stor för mitt skrivbord och vill därför ha en mindre skärm.
Köpt 23 November 2020 på elgiganten, kvitto finns
Finns originalkartong kvar samt fot och alla kablar (DP + HDMI + USB + STRÖM)
Inga skador eller döda pixlar.

Kan eventuellt bytas mot en mindre skärm + pengar
Minimum krav 27-34 tum 1440p
Bytesvärde : 7000 kr

Kan skickas men då gäller förskottsbetalning samt att köpare står för frakten.
Annars finns den utanför Vänersborg för avhämtning.
Kan lösa hemkörning inom Vänersborg/Trollhättan

Pris : 7000 kr, vid flera intresserade gäller budgivning.
Förbehåller mig rätten att sälja när jag vill, till vem jag vill utan motivering.
Eller att helt enkelt behålla skärmen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, har dessa 2 skärmar om du är intresserad utav byte mot någon + mellanskillnad.
https://www.inet.se/produkt/2214403/msi-optix-mag271cqr-qhd-1...
https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/skarmar-till...
Väldigt nöjd med båda skärmar, har däremot funderat på byte till en 5120p ett tag..

Har kanske kartong för msi (får kolla) och tror jag köpte bägge runt 2020, för 4690:- & 4495:-
Hör av dig om de är intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ravkiT:

Hej, har dessa 2 skärmar om du är intresserad utav byte mot någon + mellanskillnad.
https://www.inet.se/produkt/2214403/msi-optix-mag271cqr-qhd-1...
https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/skarmar-till...
Väldigt nöjd med båda skärmar, har däremot funderat på byte till en 5120p ett tag..

Har kanske kartong för msi (får kolla) och tror jag köpte bägge runt 2020, för 4690:- & 4495:-
Hör av dig om de är intressant.

Jag ska kika lite och läsa på om resp skärm. Vart mest sugen på en 34 vilket skulle vara lagom i storlek.
När jag köpte skärmen hade jag en 2m brett skrivbord för mig själv, men sedan dess har sambon börjat jobba mycket hemma så det står 2 st 27 tummare på bordet nu, varav den ena hänger ute i luften på en arm.

Permalänk

Var exakt finns skärmen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av timmerdalen:

Var exakt finns skärmen?

5 km norr om Vänersborg. Behöver du mer exakt än så får du hojta

Permalänk
Medlem

Intresserad av en Predator X34P? Köpt begagnad våren 21 från en som köpte skärmen hösten 20. Så ungefär samma ålder på skärmarna.
En död pixel på min skärm. Märker att den lyser grönt under uppstart, ser inget medan datorn är igång. Kan skicka foton om bytet är intressant.
Har inte kvar orginallåda, skall dock ha kvar alla kablar och instruktionsböcker (om det nu mot förmodan är intressant...). Bytte ur orginal HDMI mot en längre då orginal inte passade mitt skrivbord (förlångt till lådan på govlet).

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Youjimbo:

Intresserad av en Predator X34P? Köpt begagnad våren 21 från en som köpte skärmen hösten 20. Så ungefär samma ålder på skärmarna.
En död pixel på min skärm. Märker att den lyser grönt under uppstart, ser inget medan datorn är igång. Kan skicka foton om bytet är intressant.
Har inte kvar orginallåda, skall dock ha kvar alla kablar och instruktionsböcker (om det nu mot förmodan är intressant...). Bytte ur orginal HDMI mot en längre då orginal inte passade mitt skrivbord (förlångt till lådan på govlet).

FEL av mig. Kollade upp kvittot nu. Jag köpte den våren 2020. Skärmen är köpt på CDON hösten 2019. Rätt skall vara rätt.

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Youjimbo:

FEL av mig. Kollade upp kvittot nu. Jag köpte den våren 2020. Skärmen är köpt på CDON hösten 2019. Rätt skall vara rätt.

Skärmen är absolut intressant i sig. Dock är ett rakt byte inte aktuellt.

Jag är dåligt insatt i dator/teknik världen nu sett till vad saker säljer för begagnat idag.
Men det jag fått ut från prisjakt så låg din skärm stadigt runt 10k hösten 2019
Vill minnas att min skärm kostade runt 12-13k då jag köpte den.

Sen kan ju givetvis min prissättning vara helt åt helvete, men låt säga att det går att få 6k för den idag.
Även då skulle jag nog personligen inte köpa en 3 år gammal skärm för mer än 4k
Sen är väl en skärm sällan något som går sönder och behöver skrotas pga ålder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

Skärmen är absolut intressant i sig. Dock är ett rakt byte inte aktuellt.

Jag är dåligt insatt i dator/teknik världen nu sett till vad saker säljer för begagnat idag.
Men det jag fått ut från prisjakt så låg din skärm stadigt runt 10k hösten 2019
Vill minnas att min skärm kostade runt 12-13k då jag köpte den.

Sen kan ju givetvis min prissättning vara helt åt helvete, men låt säga att det går att få 6k för den idag.
Även då skulle jag nog personligen inte köpa en 3 år gammal skärm för mer än 4k
Sen är väl en skärm sällan något som går sönder och behöver skrotas pga ålder.

Rakt av? Nej nej avsolut inte. Din skärm är definitivt värd mer. Så om du tycker den är intressant kan jag skicka DM med pixelfelet så du kan se hur det ser ut och avgöra om du fortfarande vill ha den hur mycket emellan du vill ha 😊

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Youjimbo:

Rakt av? Nej nej avsolut inte. Din skärm är definitivt värd mer. Så om du tycker den är intressant kan jag skicka DM med pixelfelet så du kan se hur det ser ut och avgöra om du fortfarande vill ha den hur mycket emellan du vill ha 😊

skicka du ett PM med pixelfelet så ser vi vart det landar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad