Microsoft-chef: "Sony för EU bakom ljuset"

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Nu säger du mest att banan inte är en frukt i så fall, för jag tycker 37 är ganska nära 43

Fast enligt det du citerar så är det Nintendo som är på 37, Microsoft är på 20

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

https://companiesmarketcap.com/video-games/largest-video-game...

Microsoft är väl ungefär 15x större än Sony. De skulle kunna köpa upp Sony om de ville

Bara Activision-Blizzard som artikeln handlar om är ju mer än halva Sonys hela market cap… 60B$ vs 110B$

De spelar i helt andra divisioner även om konsolen playstation säljer fler exemplar just nu

Du jämför äpplen och päron. Vad är xbox divisionen värd?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Du jämför äpplen och päron. Vad är xbox divisionen värd?

Är det xbox-divisionen som köper ett bolag som är större än halva hela Sony? Och Sony gör ju ganska mycket mer än bara Playstation senast jag kollade. Activision-Blizzard är troligen långt större än hela Xbox-divisionen i så fall, eller?