Noen der har erfaring av å handle fra Power.se?

Permalänk
Medlem

Noen der har erfaring av å handle fra Power.se?

Tenkte å kjøpe en kjølere fra Power.se, men kan ikke finne noen tråd her på Sweclocker om det er en bra butikk å handle i fra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigantrix:

Tenkte å kjøpe en kjølere fra Power.se, men kan ikke finne noen tråd her på Sweclocker om det er en bra butikk å handle i fra.

Har handlat där några gånger och inte upplevt några problem.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Har handlat där några gånger och inte upplevt några problem.

Takk for svar!

Da legger jeg en bestilling der innen varen vil ta slutt.

Permalänk
Medlem

Inte hört mycket mer negativt om Power än om älskade Inet, Webhallen, komplett osv så det bör vara ok.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Handlat en del vitvaror där och har även varit i kontakt med kundtjänst. En butik jag varmt kan rekommendera.

Permalänk
Medlem

Power är seriösa. Köpte en wilfa kaffebryggare därifrån för 2 år sen.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Handlat hårdvara där många gånger. Går alltid utan problem!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Få se hvordan det vil gå nå det er Budbee som skal levere sakene til døren.

Først fikk jeg beskjed at det var fullt på disse boksene (der en bruker BankID) ved ICA og de ville ha 29 kr for hjem kjøring, så det ble å ringe Budbee og spørre hvorfor de nå skulle ha betalt for noe som egentlig skulle vært gratis (når en handler over et visst beløp på Power). Ifølge kundetjenesten hadde rundt 50 pakker i kø på det lokale ICA.

Fikk til slutt ordnet hjemkjøring i stedet etter samtale med kundetjenesten uten å måtte betale noe ekstre, så nå er det til å se hvordan alt vil bli levert fra budet til Budbee om ca 1 time.

La en bestilling på dette:

https://www.power.se/datorer/komponenter/processorkylare/noct...
(NH-D15S for 999 kr - billigere enn andre steder, men få i lager, så skynd dere dersom dere er ute etter denne kjøleren!)

https://www.power.se/datorer/komponenter/tillbehor/noctua-na-...
(NA-HC3 for 259 kr - topp til kjøleren. Også lavere pris enn andre steder så vidt jeg vet. Normal pris mer rund 350 kr.)

Selve kjøpet gikk hurtig fra bestilling til leveranse (forutsatt Budbee nå vil levere tingene i kveld - bilen er på vei fra det jeg kan se av spåringsinfo).