Spelförslag önskas: MMO, FPS, PvE, story

Permalänk

Spelförslag önskas: MMO, FPS, PvE, story

Behöver förslag på något liknande Fallout 76 som börjar bli lite utslitet på min dator. Har googlat runt en aning men hittar inte riktigt och är osäker på det jag hittat. Vill inte gärna plöja ner pengar och bli besviken. Någon som har erfarenhet av FO76 och har blivit positivt överraskad av något annat liknande spel?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Testat the division 2? Är ju dock TPS o inte FPS.

Permalänk
Skrivet av beejac:

Testat the division 2? Är ju dock TPS o inte FPS.

Har testat 1/2 timma och det ser lovande ut trots TPS. Man kan ju testa 8 timmar gratis. Skall fortsätta efter skidorna. Har du spelat det mycket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakank222:

Har testat 1/2 timma och det ser lovande ut trots TPS. Man kan ju testa 8 timmar gratis. Skall fortsätta efter skidorna. Har du spelat det mycket?

Jag spelade ettan väldigt mycket men endast kört igenom tvåan en gång pga tidsbrist. Bra spel, men onlinespel kräver ju att man har tid att nöta gear

Permalänk
Medlem

Destiny 2 passar bra in men det är ju inte alls som F76

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk

Körde på med Div 2 men har gett upp pga av otaliga krasher och mindre inspirerande multiplay i det spelet. Skall kolla in Destiny 2. En sak gillar starkt är den gemensamma kartan i FO76. Enl. beskrivningen till D2 så ser det kanske ut att vara en sådan där också.

Permalänk
Medlem

Lite Star Wars MMO kanske, jag har nyligen börjat köra genom class storys efter att inte spelat sedan release.
Jag började spela igen eftersom det inte längre har sub som krav vilket det var när jag började lira.
Det är förvånansvärt lite begränsningar som F2P spelare men det slutade ändå med att jag köpte en månad speltid.

https://www.swtor.com/

Edit: Det är Bioware som gjort spelet, bra storys och det kan spelas som ett single player RPG.