Permalänk
Medlem

Söker 2 iPads mellan 1-1700:-

På jakt efter två iPads till barnen, finns där även stöttåligt skydd så är det extra intressant.

Ser gärna att det är den större modellen och inte mini.

Wi-Fi och 16Gb är väl det som är det vanligaste.

Gärna att där är hyfsat bra batteri på dom.

Har du något liggandes så skicka ett pm så kommer vi säkert överens.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en svart iPad Air 2 som bara ligger som jag tänkte sälja. Model A1566 / MGL12KN/A 16gb Wi-Fi
Ingen kartong eller laddare, endast ipad.

Körde ett videotest igår, 7h youtube med autobrightness, tror den låg på typ 1/3 brightness då.

Uppdaterad till 15.7.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Jag har en svart iPad Air 2 som bara ligger som jag tänkte sälja. Model A1566 / MGL12KN/A 16gb Wi-Fi
Ingen kartong eller laddare, endast ipad.

Körde ett videotest igår, 7h youtube med autobrightness, tror den låg på typ 1/3 brightness då.

Uppdaterad till 15.7.2

Schysst, är det 9,7” skärm? Fint skick? Pris?

Permalänk
Medlem

Ja, om det är specifikationen så är det ju det.

Skicket är finfint, det är morsans gamla så den har legat i bokfodral hela tiden. Hittar inga repor på skärmen, lite märken på baksidan där jag antar att det legat damm mellan ipad och fodral. Inga tecken på tapp eller kantstött. Fungerar med hörlurar.

Jag tänker 700 + frakt. denna gick för 800+ igår Denna har 32gb minne, så den kanske går högre.

Permalänk
Medlem

tar resten via pm, sökedr dock en platta till så hör av er om ni skulle ha en.

Permalänk
Medlem

Har en 5th gen. Lite sliten i chassi, ny skärm efter den gamla släppte och lyfte.

Finns i Norrköping eller kan skickas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNystrom:

Har en 5th gen. Lite sliten i chassi, ny skärm efter den gamla släppte och lyfte.

Finns i Norrköping eller kan skickas.

Ok, hur är batteriet? Pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

Ok, hur är batteriet? Pris?

Det är dottern som spelat Roblox och youtube. Klarar ganska många timmar. Säkert 4-5 när hon spelar i omgångar.

32gb och endast Wi-Fi.
Tänker väll 1500 typ