Digital Key Software som säljer nycklar

Permalänk
Medlem

Digital Key Software som säljer nycklar

Tänkte höra om någon köpt program nycklar från denna hemsida och erfarenheter från detta.
https://digitalkeysoftware.com/index.php/about-us/

Har köpt en nyckel och enbart gått 1 dygn ännu och inte fått någon nyckel ännu så känns lite tidigt och säga något ännu då det är helg.

Men tänkte höra från er om ni har någon erfarenhet om dom

Visa signatur

Chassi: Ghost S1 Artic White, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF600 Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Jag har ingen som helst koll på sidans legitimitet, men bara namnet får mig att dra öronen åt mig.

"Digital... key... software... ja men precis, det var ju just en sådan jag skall ha, måste vara en bra och tillförlitlig sida."

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Sidan verkar vara 4 månader gammal enligt scamadviser.
Två slumpmässiga recensioner på sidan, vad var det för något du köpte förresten ?

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem

Det finns siter som har funnits mycket längre, varför inte använda en av dem istället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini-z1994:

Sidan verkar vara 4 månader gammal enligt scamadviser.
Två slumpmässiga recensioner på sidan, vad var det för något du köpte förresten ?

Kaspersky total security för 1 enhet och 1 års tid för 56:-.

Skulle självklart valt en hemsida som jag handlat från tidigare.

Dom hade väldigt likt namn som andra hemsidor när man googla och leta omdömen och tänkte inte på det förrens efteråt.

Visa signatur

Chassi: Ghost S1 Artic White, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF600 Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Kaspersky total security för 1 enhet och 1 års tid för 56:-.

Skulle självklart valt en hemsida som jag handlat från tidigare.

Dom hade väldigt likt namn som andra hemsidor när man googla och leta omdömen och tänkte inte på det förrens efteråt.

Du köpte ett program som en aktör står för, som har sitt primära säte i Ryssland?

Jag hade varit ganska skepsis till Kaspersky produktportfölj i dagsläget, en skepsis som går utöver den sida som du brukade för att få tag i en licens för ynka 60kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Du köpte ett program som en aktör står för, som har sitt primära säte i Ryssland?

Jag hade varit ganska skepsis till Kaspersky produktportfölj i dagsläget, en skepsis som går utöver den sida som du brukade för att få tag i en licens för ynka 60kr.

Hade inte koll på att dom var från Ryssland men varit nöjd med deras antivirusprogram.

Fick nyckeln igår iallafall efter jag kontaktat dom.

Funka bra och gick och aktivera.

Visa signatur

Chassi: Ghost S1 Artic White, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF600 Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Har du köpt nyckeln med ditt bank- eller kreditkort? I så fall, spärra det direkt. Annars är risken att du får kortet kapat.
Har du köpt via Paypal, begär bara en återbetalning för utebliven leverans.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.