Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Club3D

Tja. Ska beställa ett Club3D Radeon 9600 PRO från netvaruhuset! Hur beställer jag? Hemsidan är lite konstig just nu! Ungefär hur lång tid tar det att få kortet hem?

Annars funderar jag på ett Powercolor 9600 PRO från www.mycom.se . Någon som beställt därifrån? Hur lång tid tar det att få kortet därifrån?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna
Registrerad
Nov 2002

de har just fått in det kortet (Club3d) idag. Snubben på sidan sa (när jag maila och fråga) att det tar ca 2-3 dagar för en beställning att komma hem.
De är egentligen rätt så enkelt att beställa. gå till sidan vars kortet är, tryck på lägg till och det kommer upp en dialogruta som frågar om du vill lägga kortet i din kundvagn, du trycker ja på det. Gå till kassan, fyll i namn och sånt och skriv sen under "meddelanden" att du önskar betala mot postförskott.

De har jävligt sunkig deisgn tycker jag
hoppas bara mitt kort inte har nå fel eller nåt när det kommer.
tips: ta retail versionen du får med lite extra "gear".

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

jadu, förlåt om jag är seg:) men nu är kortet hemma, jag fick det dagen efter att jag beställde det! Värt lite beröm kan man tycka:) jag har också retail verisionen:)

EDIT: Förresten, vad tycker du annars om kortet? Är det bra o så? Min prolle funkar nämligen inte, så har inte hunnit testa det, sitter jsut nu på gammelblåan;) Fan va många smilegubbar de blev