Asus ROG G14 ga401qe k2117t

Permalänk
Medlem

Asus ROG G14 ga401qe k2117t

En g14 i nyskick. Köpt för något år sedan men väldigt lite använd.
Utöver basspecs så är den uppgraderad med en 2tb ssd från WD och en 16gb ramsticka för totala 24gb ram.

Specs är som följer:
rtx 3050 ti 60-80w tdp
ryzen 5800hs
24gb ram
2tb nvme ssd
14 tum 120hz WQHD ips panel

Den väger endast 1.7kg så inga svårigheter att bära runt på alls, bland det mest portabla i gamingväg som går att hitta.
Laddare och alla tillbehör följer med. Transporteras i orginallådan som är väldigt stabil så går att skicka utan problem.
Den finns annars i Stockholm om man vill testa på plats

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Den som letar efter en begagnad gamingdator för 10k kommer troligtvis inte att nöja sig med ett 3050Ti. Jag skulle rekommendera att du säljer SSD och RAM separat för att få ner priset på datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

Den som letar efter en begagnad gamingdator för 10k kommer troligtvis inte att nöja sig med ett 3050Ti. Jag skulle rekommendera att du säljer SSD och RAM separat för att få ner priset på datorn.

Det är mer av en ultraportabel som också är gamingkapabel men tack i alla fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Det är mer av en ultraportabel som också är gamingkapabel men tack i alla fall!

Det betyder förstås inte att priset inte går att förhandla

Permalänk
Medlem

Bjuder 7000kr och hämtar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Bjuder 7250 sek med upphämtning.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud. Hade missat att 3050 Ti bara har 4GB vram.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Kam erbjuda 6000

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad