Comviq "hämta direkt" borta?

Permalänk

Comviq "hämta direkt" borta?

Tjenare!

Sitter i tankarna om att fixa en ny mobil och Comviq ska ju ha ett "hämta direkt" alternativ när man beställer. Vet att det var så jag gjorde med min nuvarande mobil, för 4 år sedan. Men när jag valt mobilen och skrivit in all info, så finns det bara postombud. Verkar inte heller spela någon roll vilken färg eller mobil jag väljer.

Är det någon här som är lite mera insatt och vet ifall det tagits bort eller inte?

Permalänk
Medlem

Är det inte enklare kontakta Comviq och fråga? Du borde du rimligen få ett korrekt svar direkt.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fikaknugz:

Tjenare!

Sitter i tankarna om att fixa en ny mobil och Comviq ska ju ha ett "hämta direkt" alternativ när man beställer. Vet att det var så jag gjorde med min nuvarande mobil, för 4 år sedan. Men när jag valt mobilen och skrivit in all info, så finns det bara postombud. Verkar inte heller spela någon roll vilken färg eller mobil jag väljer.

Är det någon här som är lite mera insatt och vet ifall det tagits bort eller inte?

https://www.comviq.se/hjalp/betalning-och-leverans/sa-fungera...

Visa signatur

Nerd is the new Cool

Permalänk

Jo jag gjorde det där, men det kommer inte upp något hämta direkt alternativ. Har flera stycken pressbyrån här.

Permalänk
Skrivet av Alphahanne:

Är det inte enklare kontakta Comviq och fråga? Du borde du rimligen få ett korrekt svar direkt.

Hade gjort det. Problemet är att dom har stängt över helgen, så tänkte att jag prövade lyckan här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fikaknugz:

Jo jag gjorde det där, men det kommer inte upp något hämta direkt alternativ. Har flera stycken pressbyrån här.

Har du loggat in på ditt konto med bank-id?
https://www.comviq.se/hjalp/betalning-och-leverans/leveransti...
”För att använda hämta direkt behöver du ha ett Mobilt BankID.”

Visa signatur

Nerd is the new Cool

Permalänk
Skrivet av CyberNerd:

Har du loggat in på ditt konto med bank-id?
https://www.comviq.se/hjalp/betalning-och-leverans/leveransti...
”För att använda hämta direkt behöver du ha ett Mobilt BankID.”

Gjorde det också, men samma sak där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fikaknugz:

Tjenare!

Sitter i tankarna om att fixa en ny mobil och Comviq ska ju ha ett "hämta direkt" alternativ när man beställer. Vet att det var så jag gjorde med min nuvarande mobil, för 4 år sedan. Men när jag valt mobilen och skrivit in all info, så finns det bara postombud. Verkar inte heller spela någon roll vilken färg eller mobil jag väljer.

Är det någon här som är lite mera insatt och vet ifall det tagits bort eller inte?

Detta tog dom väll bort för flera år sedan ? Dock så tog leveransen mkndre en 24 timmar när jag beställde min S21 5G november 2021 så comviq leverans tod i stor Stockholm är extremt snabb kan man lätt säga.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO