Permalänk
Medlem

ha tangentbord och mus som svart eller vit

Hej,
Hoppas lite råd
fundera skaffa tangentbord vita och mus då
Eller svarta tangentbord eller mus som är standard.
Vet Razer har huntsman min som svart och vita mercury
Kör fullstort tangentbord och mus idag
Det Huntsman mini har inte nummluck och esc utan man kommer åt det via fn knappen.
Vad vet kan köra vit med olika märker eller skall det vara samma både tangentbord och mus då.
Har dyslexi kan ibland skriva konstigt men hjälp mig om meningen är fel så kan rätta det.

Permalänk
Skrivet av gytepr:

Hej,
Hoppas lite råd
fundera skaffa tangentbord vita och mus då
Eller svarta tangentbord eller mus som är standard.
Vet Razer har huntsman min som svart och vita mercury
Kör fullstort tangentbord och mus idag
Det Huntsman mini har inte nummluck och esc utan man kommer åt det via fn knappen.
Vad vet kan köra vit med olika märker eller skall det vara samma både tangentbord och mus då.
Har dyslexi kan ibland skriva konstigt men hjälp mig om meningen är fel så kan rätta det.

Du kan blanda precis som du vill och det finns även fler färger än svart och vitt.

Själv så har jag någon form av OCD när det kommer till färg och märken, men allt det har gjort är att kosta mig en massa extra så jag rekommenderar verkligen att blanda om det är till fördel för komfort/kvalitet etc..

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Du kan blanda precis som du vill och det finns även fler färger än svart och vitt.

Själv så har jag någon form av OCD när det kommer till färg och märken, men allt det har gjort är att kosta mig en massa extra så jag rekommenderar verkligen att blanda om det är till fördel för komfort/kvalitet etc..

Då hänger med lite så om har vit gaming mus och ett svart tangentbord kan också vara bra som schack pjäser svart och vitt kan också vara snyggt
får imorgon denna HyperX Pulsefire Haste Trådlös Gamingmus (vit) sen fundera på razer antingen 60 % eller fullstort är van vid fullstort.
är van vid fullstort så kanske ett 60 % tangentbord kanske kännas ovant men vänjer sig säkert
Får se vad det blir

Permalänk
Medlem

Vit(t) har fördelen att det inte bara, enligt mig, är snyggare utan det brukar även vara mer resistent mot shine, fett från fingrar osv. Eller åtminstone så syns det inte lika mycket Sen brukar läsbarheten vara bättre också, t.ex. mina svarta logitech måste jag nästan ha belysning aktiverad på för att se tecknen även i dagsljus, det behöver jag inte för mitt vita tangentbord av samma typ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gytepr:

Då hänger med lite så om har vit gaming mus och ett svart tangentbord kan också vara bra som schack pjäser svart och vitt kan också vara snyggt
får imorgon denna HyperX Pulsefire Haste Trådlös Gamingmus (vit) sen fundera på razer antingen 60 % eller fullstort är van vid fullstort.
är van vid fullstort så kanske ett 60 % tangentbord kanske kännas ovant men vänjer sig säkert
Får se vad det blir

Är du van vid fullstort tangentbord så rekommenderar jag ett tangentbord i TKL-storlek (75%?) då har du fullstort tangentbord förutom avsaknad av numpad. Om jag någon gång skulle behöva en numpad så köpte jag en för 69kr och la i lådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PajN:

Är du van vid fullstort tangentbord så rekommenderar jag ett tangentbord i TKL-storlek (75%?) då har du fullstort tangentbord förutom avsaknad av numpad. Om jag någon gång skulle behöva en numpad så köpte jag en för 69kr och la i lådan.

köpte ett tangentbord i TKL format känns bra skriver och spelar med det.
Blev Razer Huntman Razer HuntsmanTournament Red Switch
vart kan hitta en numpad då

Permalänk

Har du ens sökt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Har du ens sökt?

håller på söka, håller på packa lådor skall flytta så