Permalänk

Dator för sfi studier

Hej, innan jag gör en beställning på någon laptop så tänkte jag jag omedelbart att jag vänder mig hit utan några som helst efterforskningar för det finns alltid folk här som följer utvecklingen på datorer, har inte hängt med alls dom sista 5 åren typ, och definitivt inte på laptop marknaden, så min undran är vad kan man köpa för laptop 2023 för SFI studier och lite hålla kontakt med släkt via messenger och youtube surfande? jag skulle gärna se snabb lagring bra skärm om det går får ska vi säga 7k, är det möjligt, kommer nog inte spelas spel på. och ja lätt att bära med sig är en fördel

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Medlem

En begagnad MacBook Air M1 borde gå att få för 7000:-. Se bara till att det är minst 90% batterihälsa kvar.

Permalänk
Skrivet av walkir:

En begagnad MacBook Air M1 borde gå att få för 7000:-. Se bara till att det är minst 90% batterihälsa kvar.

tror jag vill beställa nytt, enkelt och bekvämt är lat av mig, gärna från komplett eller liknade, om ingen erbjuder en bra apparat här privat men eftersom jag inte har bästa kollen just nu så känns det lurigt med begagnat, bättre med nytt med garantier och så, tack ändå

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Visa signatur

Permalänk

ni är så långsamma så jag beställde en msi

Visa signatur